Iskustvo zlata vrijedi – poslodavci koji sudjeluju u projektu

Autor: Poslovni dnevnik , 11. travanj 2014. u 13:00
Thinkstock

Poslovni dnevnik u suradnji s partnerima-poslodavcima omogućuje redovnim studentima s invaliditetom radnu praksu.

Poslovni dnevnik organizira društveno odgovorni projekt Iskustvo zlata vrijedi 2014. te u suradnji s partnerima-poslodavcima omogućuje redovnim studentima s invaliditetom, koji se prijave na natječaj, radnu praksu s eventualnom kasnijom mogućnošću zapošljavanja. Na natječaj se mogu prijaviti svi redovni studenti s invaliditetom, bez obzira koji fakultet pohađaju. Prijave na natječaj traju od 14. travnja do 15. lipnja 2014. godine. Na natječaj se redovni studenti prijavljuju ispunjavanjem ovog formulara.

Iskustvo zlata vrijedi 2014. Poslovni dnevnik organizirao je uz podršku Ministarstva rada i mirovinskog sustava. Stručni partner i pokrovitelj je Zavod za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom. Partner projekta je i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Projekt podržavaju i sljedeće tvrtke: Adecco, AD Plastik, Atlantic grupa, Bauerfeind, Croatia zdravstveno osiguranje, Dukat, Hrvatska lutrija, Hrvatski zavod za zapošljavanje, McDonald's, METRO Cash & Carry Hrvatska, Otto Bock Adria, PBZ CO, Premisa, Rail Cargo Logistics, Styria, Tisak, HUP-Zagreb d.d., Mikronis, Hrvatski zavod za zapošljavanje i PBZ Croatia Osiguranje.

U nastavku donosimo profile poslodavaca koji sudjeluju u projektu:

METRO

METRO Cash & Carry d.o.o. u Hrvatskoj je počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas tvrtka posluje s ukupno šest veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru i Osijeku, a zaposleno je preko 1.200 radnika na području cijele Hrvatske. Nakon 10 godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO Cash & Carry d.o.o. se pozicionirao kao jedna od najuspješnijih tvrtki na tržištu. Dokaz tomu pokazuje konstantan porast broja novih kupaca i poslovnih partnera. METRO Cash & Carry je prodajna linija METRO Grupe, jedne od najvećih internacionalnih trgovačkih tvrtki. U 2012. godini Grupa je ostvarila prodaju od oko 67 milijardi eura, broji oko 280.000 zaposlenih i posluje s preko 2.200 centara u 32 zemlje.

U METRO Cash & Carry Hrvatska usmjereni smo na poticanje i razvoj naših zaposlenika. Cijenimo raznolikost i jednake mogućnosti. S više od 1200 zaposlenika u Hrvatskoj i 100 000 diljem svijeta, obvezali smo se pronalasku i pružanju stimulativnog & jedinstvenog radnog iskustva ohrabrujući Vas novim idejama i potičući Vaš poduzetnički duh.  

 

CROATIA zdravstveno osiguranje d.d.

CROATIA zdravstveno osiguranje d.d. osnovano je u ožujku 2004. godine kao društvo specijalizirano za privatno zdravstveno osiguranje i izdvojeno kao tvrtka kćer CROATIA osiguranja d.d. za provođenje tog tipa osiguranja. CROATIA osiguranje d.d., osnovano 1884. godine, najveća je osiguravajuća kuća u Republici Hrvatskoj s najdužom tradicijom na području osiguranja.

Prije izdvajanja CROATIA zdravstvenog osiguranje d.d. kao samostalne tvrtke kćeri, CROATIA osiguranje d.d. bavilo se prodajom privatnog zdravstvenog osiguranja kroz posebni sektor od 2002. godine. 

Sukladno Zakonu o dobrovoljnom zdravstvenom osiguranju iz 2006. godine, koji dobrovoljno zdravstveno osiguranje dijeli na dopunsko, dodatno i privatno, CROATIA zdravstveno osiguranje danas se bavi provođenjem dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja – dodatnog i dopunskog.

CROATIA zdravstveno osiguranje d.d.surađuje s preko 450 suradnih zdravstvenih ustanova i specijalističkih ordinacija te sa više od 300 ljekarni diljem Hrvatske.

 

Dukat

Sa 14 proizvodnih pogona u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Srbiji, Makedoniji i Rumunjskoj, Dukat je danas vodeća regionalna mliječna industrija, a ujedno i jedna od vodećih regionalnih robnih marki mliječnih proizvoda.

Dukat i Dukatove robne marke nositelji su mnogih domaćih i međunarodnih priznanja za kvalitetu, a krovna robna marka Dukat proglašena je najpouzdanijom robnom markom mliječnih proizvoda u Hrvatskoj, prema izboru potrošača (Trusted brand priznanje 2007., 2008., 2009., 2010., 2011. i 2012.).

Prema prvom hrvatskom istraživanju Best Buy Award, koje je provedeno 2010. godine, Dukat je proglašen proizvođačem mlijeka, mliječnih proizvoda i sireva koji potrošačima nudi najbolji omjer kvalitete i cijene.

Dukat danas uspješno odgovara na želje i potrebe potrošača u Hrvatskoj i diljem regije. Inovativnost, inzistiranje na kvaliteti i primjena najnovijih dostignuća u prehrambenoj i mliječnoj industriji omogućili su Dukatu poziciju tržišnog lidera te predvodnika novih trendova u mliječnoj industriji.

Okosnicu poslovne filozofije Dukata čine svježi, zdravi, prirodni i ukusni mliječni proizvodi bez konzervansa, proizvedeni od svježeg domaćeg mlijeka najviše kvalitete.

 

Hrvatska Lutrija

Temeljna djelatnost Hrvatske Lutrije d.o.o. je priređivanje igara na sreću. Na ovom tržištu u Hrvatskoj prisutni smo s bogatim asortimanom igara (raznovrsne lutrijske igre, kladioničke igre, igre na automatima i u casinima) koje stalno unaprjeđujemo kako bi, ne samo ispunili, već i nadmašili očekivanja naših igrača. Istovremeno, generiramo i značajna novčana sredstva kojima sudjelujemo u realizaciji brojnih projekata. Oni imaju za cilj unaprijediti kvalitetu života na mnogim područjima društvenog života i u svim dijelovima Hrvatske. Igre, pak, nastojimo priređivati na takav način da budu zabavne našim igračima i korisne za cijelo društvo i da doista budu – više od igre.

Bogato iskustvo naših zaposlenika, njihova posvećenost poslu i stalnom učenju, jamstvo su da će naši visoko postavljeni ciljevi biti i ostvareni.

Naš cilj nije samo uspješno poslovanje već i pronalaženje načina kako dati svoj doprinos široj društvenoj zajednici. Prepoznavši da je poželjno sudjelovati u akcijama dobročinstva, Hrvatska Lutrija po uzoru na dobru praksu srodnih i uspješnih tvrtki u Europi i u svijetu redovito i uspješno sudjeluje u akcijama opće dobrobiti i financijski podupire vrijedne projekte u različitim područjima djelatnosti. Područje dobrotvornog djelovanja je široko, od financiranja potreba mladih i sporta, kulture i umjetnosti do obrazovanja i znanosti te humanitarnog djelovanja i zaštite zdravlja. Time se u konačnici povećava ne samo ugled tvrtke, već obogaćuje i unapređuje cijelo društvo i kvaliteta društva.

 

McDonald's

Kao vodeći lanac brze usluge u svijetu i u Hrvatskoj, McDonald’s je jedan od najvećih svjetskih brendova, poznat po izrazito visokim standardima i sinonim je za brzu i ljubaznu uslugu, najkvalitetnije proizvode, čiste i ugodne lokacije te vrijednost koju gost dobije za svoj novac – to je zapravo i formula našeg uspjeha na koju smo ponosni.

Od veljače 1996. godine kada je u samom centru Zagreba, u Jurišićevoj ulici otvoren prvi McDonald’s u Hrvatskoj, do danas kada širom Hrvatske posluje već 21 McDonald’sova lokacija i 7 McCafea, kontinuirano ulažemo u razvoj našeg poslovanja, iz godine u godinu otvaramo nova radna mjesta i unaprjeđujemo našu ponudu te nastojimo našim gostima uvijek pružiti samo najbolje.

Nastojimo odgovoriti na mnogobrojne želje i očekivanja gostiju te kao lider na tržištu, uvijek pred sebe postavljamo nove izazove. Cilj nam je da gosti prepoznaju našu vrhunsku kvalitetu i uslugu, te se kod nas osjećaju ugodno i dobrodošlo. To je zapravo i bit McDonald’sovog svjetski poznatog „i’m lovin’it“ slogana – ovdje smo kako bismo gostima pružili malo i jednostavno životno zadovoljstvo koje si mogu s lakoćom priuštiti kada god to požele. 

 

Tisak

Tisak, član Agrokor koncerna, najveće privatne kompanije u Hrvatskoj i jedne od najjačih kompanija u jugoistočnoj Europi, najveći je maloprodajni lanac kioska te vodeći hrvatski distributer tiskovina, duhanskih proizvoda, prepaid bonova i start paketa telekom operatera te ostalih proizvoda.

Ujedno je i jedina distribucijska kuća koja svaki proizvod može u roku od 24 sata distribuirati na bilo koje mjesto u Hrvatskoj, 365 dana u godini.

Tisak, kao moderna tvrtka koja prati svjetske trendove, neprestano teži unapređenju poslovnih procesa i pružanju najboljeg svojim kupcima.  Povodeći se načelom zadovoljnog klijenta,  ima za cilj samo jedno, a to je maksimizirati zadovoljstvo vjernih kupaca kvalitetom usluge i profesionalnošću i ljubaznošću svojih zaposlenika.

Tvrtka Tisak i prihvaća svoju društvenu odgovornost i temelji svoje poslovanje na organiziranom upravljanju sustavima prema načelima održivog razvoja. 

Cilj Tiska je da uspješnost tvrtke bude djelotvorna i vidljiva, kako kroz ostvarenje ukupnog gospodarskog napretka uz učinkoviti i odgovorni odnos prema okolišu, tako i prema kulturnoj i prirodnoj baštini.

 

AD Plastik

Počeci AD Plastika datiraju od 1952. godine još iz sustava bivšeg kombinata „Jugoplastika“. Osnivanje nove samostalne kompanije "AD Plastik"  dogodilo se 1992. godine te je time došlo do izdvajanja iz sustava tadašnjeg kombinata.

Danas se poslovna filozofija temelji na izvrsnosti i kontinuiranoj ekspanziji, samostalno i u sinergiji s partnerima.  

Zaštitu okoliša i slične sastavnice društveno odgovornog poslovanja razumijevamo kao neiscrpni izvor prilika i konkurentskih prednosti. Ključne elemente društveno odgovornog poslovanja sve više integriramo u naše strategije, korporativna pravila i poslovne procese, razvijajući kod radnika, dioničara, poslovnih partnera, građana, lokalnih zajednica i drugih zainteresiranih strana pozitivnu percepciju o nama, našoj ulozi koju imamo i sustavu vrijednosti koji gradimo.

 

BAUERFEIND

Njemačko-hrvatska tvrtka BAUERFEIND d.o.o. svoju djelatnost započinje 1994. godine udruživanjem njemačke tvrtke "Medicus" i hrvatske tvrtke "Matea". Novonastala tvrtka "Medicus Matea" d.o.o. pod ovim je nazivom poslovala do kraja 2002. godine, kada postaje dijelom njemačkog koncerna BAUERFEIND AG i mijenja naziv u BAUERFEIND d.o.o.

Sjedište tvrtke je u suvremenom poslovno-rehabilitacijskom centru površine 1500 m2 u zagrebačkom naselju Blato.

Cilj i poslovna filozofija poduzeća je opskrbom primjerenim terapeutskim proizvodom učiniti ljude mobilnijima. Proizvodi Bauerfeinda  rezultat su primjene specijalističkih znanja i timskog rada, zasnovanih na inovacijama i detaljno razrađenim marketinškim konceptima. Cilj je dugoročna i uspješna suradnja s krajnjim korisnicima, medicinskim stručnjacima i partnerima u maloprodaji.

Bauerfeind d.o.o. je tvrtka kojoj je temeljna djelatnost proizvodnja i distribucija medicinskih pomagala. Uz naš moto "Pokret je život" pomažemo osigurati osobama s invaliditetom veću mobilnost i aktivno učešće u svim životnim prilikama. Od početka rada, u kompaniji zapošljavamo osobe s invaliditetom jer smatramo da svaka osoba ima pravo razvijati se, aktivno sudjelovati i pridonositi u društvu u kojem živi. Želimo sudjelovati i podržati  projekt "Iskustvo zlata vrijedi 2014." te istaknuti prepreke s kojima se nose osobe s invaliditetom, a jedan od monogih je i njihovo obrazovanje i zapošljavanje. 

 

Atlantic grupa

Atlantic Grupa je jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji s poznatim regionalnim robnim markama koje, uz asortiman vanjskih partnera, podržava snažan vlastiti sustav distribucije u regiji. Proizvodi Atlantic Grupe imaju značajnu prisutnost u Rusiji, zemljama ZND-a i zapadne Europe, a s asortimanom sportske prehrane Atlantic je vodeća europska kompanija u ovom segmentu. Atlantic Grupa ukupno zapošljava oko 4500 ljudi. Sjedište kompanije je u Zagrebu, proizvodni pogoni se nalaze u Hrvatskoj, Njemačkoj, Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji, a tvrtke i predstavništva u 11 zemalja.

Sa strašću osluškujemo želje i potrebe naših korisnika prenoseći ih u izvrsnost naših brendova i usluga. Zadovoljstvo kupaca i potrošača naša je zajednička svakodnevna misija. Najviše poslovodstvo kompanije postavlja ciljeve i osigurava resurse za postizanje tih ciljeva, te svojim primjerom promiče svijest o kvaliteti kao dio kulture svakog zaposlenika kompanije. Predano pratimo nova znanstvena dostignuća i kreativno ih ugrađujemo u svoje proizvode i usluge, te na inspirativan i inovativan način podižemo kvalitetu života i poslovanja naših odanih korisnika. Mi upravljamo s politikom sigurnosti u skladu s lokalnom i europskom zakonskom regulativom, te zahtjevima tržišta i potrošača. Sigurnost proizvoda osiguravamo kroz niz kontrolnih aktivnosti usmjerenih na upravljanje opasnostima u svim karikama lanca od dobavljača da potrošača.

„Društvena odgovornost je sintagma kojom se već toliko barata, da se ponekad čini kako je izgubila smisao, ali to nije samo riječ na papiru i ne treba dopustiti da se isprazni od značenja. U Atlantic Grupi osjećamo i živimo odgovornost prema zajednici i uvijek nastojimo u skladu s vlastitim mogućnostima pomoći, osobito kad je riječ o društvenim skupinama za čije posebne potrebe moramo biti senzibilizirani. „Iskustvo zlata vrijedi“ je projekt koji promiče društvenu inkluziju i pomaže upravo onom segmentu mladih ljudi kojima je pomoć najpotrebnija, zato sudjelujemo s osobitim zadovoljstvom“, izjavila je Ana Marušić ,  regionalni HR direktor i Senior business partner.

Otto Bock

Otto Bock je vodeća svjetska tvrtka za razvoj i proizvodnju ortopedskih pomagala: proteza i ortoza, invalidskih kolica i materijala. Kao ponuđač cjelovitih rješenja, tvrtka Otto Bock također razvija i proizvodi opremu i alate za ortopedsku tehniku i rehabilitaciju, plastične mase. Tvrtka Sycor, kao dio grupacije Otto Bock bavi se i razvojem informacijske tehnologije namijenjene ortopedskoj tehnici. Svoju kompetenciju izgrađenu u segmentu zahtjevnih individualnih pomagala Otto Bock koristi u proizvodnji ortopedskih uložaka i serijskoj ortotici: steznici za kralježnicu, steznici za koljeno, skočni zglob i sve ostale dijelove lokomotornog sustava.

Matična tvrtka Otto Bock Healthcare GmbH nalazi se u Njemačkoj u Duderstadtu, a tvrtke kćerke u 43 zemlje na svim kontinentima. Otto Bock koncern vlasnih je 10 proizvodnih lokacija i znanstveno-istraživačkih lokacija.

Stalnim ulaganjem u razvoj i istraživanje Otto Bock može potvrditi vrhunsku kvalitetu svojih proizvoda različitim certifikatima kvalitete; između ostalih ISO 9001, ISO 13485 i Öko – Tex. Svi proizvodi nose i CE oznake.

"Osobe s invaliditetom ravnopravni su članovi našeg tima koji sudjelovanjem u poslovnim aktivnostima i iskustvom daju neprocjenjiv doprinos razvoju naše tvrtke. Upravo ovo pozitivno iskustvo poticaj je da se pridružimo projektu Iskustvo zlata vrijedi. Smatramo da je zapošljavanje osoba s invaliditetom vrlo kompleksno pitanje koje, osim dobre volje poslodavca, podrazumijeva i uključivanje šire društvene zajednice. Svojim primjerom želimo jasno dati do znanja koliko su osobe s invaliditetom vrijedni suradnici i potaknuti poslodavce, ali i same osobe sa invaliditetom da to prepoznaju."

Rail Cargo Logistics

Dugogodišnje iskustvo u željezničkom i cestovnom prometu uz more i zračni prijevoz u kombinaciji s velikim iskustvom i znanjem čini  Rail Cargo Logistics idealnim prijevoznim stručnjakom za tržišta u nastajanju, kao što je Hrvatska.

Riječ je o globalnom pružatelju logističkih usluga koji nudi cijeli niz usluga prijevoza, uključujući i od vrata do vrata isporuke, sigurnosti tereta, pakiranje, carinjenja, skladištenja, te osobni savjetnici vode brigu o svakom aspektu prijevoza za klijente.

Ugledne tvrtke u raznolikim industrijama, kao što su npr. Industrije  ugljena, čelika, drva, proizvodnje hrane i maloprodaje, građevinskog materijala i energetike mogu se osloniti na Rail Cargo Logistics.

 

HUP-Zagreb d.d.

 HUP-Zagreb d.d. za hotelijerstvo, ugostiteljstvo i turizam, jest tvrtka osnovana davne 1948. s osnovnim segmentom poslovanja u ugostiteljstvu. Stalan uspjeh i želja za rastom rezultirali su širenjem poslovanja na potpunu hotelsku ponudu, dakle smještajne kapacitete, kvalitetnu uslugu i stručno osoblje. Osnova su tvrtkina poslovanja hoteli u dva hrvatska grada, Zagrebu i Dubrovniku.

 Među zagrebačke hotele, pripadaju The Westin Zagreb i Sheraton Zagreb Hotel s pet zvjezdica. Hotel International i Four Points by Sheraton Panorama Zagreb imaju četiri zvjezdice, hotel Jadran tri, dok hotel Zagreb ima dvije zvjezdice. U navedenim hotelima nudi se smještaj u 1300 soba i apartmana.

Na dubrovačkom području su hoteli Astarea i Mlini koji nude smještaj u 440 soba, a počela je i gradnja novoga turističkog kompleksa u Mlinima.

 U tradiciji dugoj više od 60 godina HUP Zagreb d.d postao je glavna tvrtka u turizmu i hotelskoj industriji u Zagrebu i u cijeloj Hrvatskoj. U suradnji sa Starwood Hotels&Resorts Worldwideom Inc., jednom od najvećih svjetskih tvrtki, tvrtka neprestance uvodi inovacije te ide ukorak s globalnim standardima u hotelskoj usluzi.

Mikronis

Od samog osnivanja 2001. godine fokus djelovanja u Mikronisu su prijenosna računala i dodatna oprema.

Korištenje prijenosnih računala postaje sve raširenije i masovnije, jer korisnici žele mobilnost, žele slobodu kretanja. Iz tog razloga u Mikronisu su prvi u Hrvatskoj pokrenuli "Notebook  centar", specijaliziranu prodaju prijenosnih računala i dodatne opreme vodećih svjetskih proizvođača- Lenovo, HP, Toshiba, Dell, Fujitsu, Asus, Apple, Acer).

Danas je Mikronis d.o.o. jedan od vodećih hrvatskih isporučitelja notebook računala i opreme te trenutno drži oko 10 % tržišta prijenosnim računalima u Hrvatskoj.

Hrvatski zavod za zapošljavanje

 

Hrvatski Zavod za zapošljavanje javna je ustanova u vlasništvu Republike Hrvatske. Vodeća je institucija na hrvatskom tržištu rada poglavito u objedinjavanju cjelokupne ponude i potražnje s ciljem pune zaposlenosti. To postiže učinkovitim posredovanjem kroz razvoj usluga visoke kvalitete prema potrebama klijenata, razvijanjem vlastitih znanja, vještina i sposobnosti i promicanjem partnerskih odnosa s dionicima na tržištu rada.

Visoka razina kvalitete sustava, osnova je uspješnog transparentnog i efikasnog poslovanja i razvoja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u budućnosti. Ona je temelj i garancija postizanja zadovoljstva i sigurnosti na radu svakog radnika, klijenta, partnera i društva u cjelini.

PBZ Croatia Osiguranje

PBZ Croatia osiguranje obvezni mirovinski fond osnovan je 2001. godine.

PBZ Croatia osiguranje obvezni mirovinski fond je fond posebne vrste, odnosno zasebna imovina bez pravne osobnosti koji se osniva radi prikupljanja novčanih sredstava uplaćivanjem mirovinskih doprinosa članova fonda. 

Sredstva Fonda ulažu se na domaćim i međunarodnim tržištima novca i kapitala sa ciljem povećanja vrijednosti imovine Fonda radi osiguranja isplate mirovinskih davanja članovima toga Fonda, u skladu s odredbama Zakona.

Komentirajte prvi

New Report

Close