George Prest zanimljiv je predavač drugog izdanja nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija koji će se održati od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju.
Kao potpredsjednik je i i izvršni kreativni direktor, George Prest vodi kompletan kreativni odjel agencije R/GA London. Odgovoran je za timove koji vode brigu o agencijskim klijentima, osiguravajući da su prozvodi, usluge i kampanje koje agencija R/GA gradi za sve svoje klijente u skladu s njihovim poslovnim ambicijama i brend porukama.
Pridružio se agenciji R/GA London 2011. godine nakon što je obnašao dužnost izvršnog kreativnog direktora agencije Lowe London. Posljednjih 14 godina radio je u kreativnim odjelima diljem Londona i za svoj rad osvojio preko pedeset nagrada uključujući Cannes Lions, D&AD, The One Show, CLIOS itd. Redovito sudjeluje na svim važnijim strukovnim događanjima kao predavač i član žirija, a radove objavljuje u ključnim strukovnim publikacijama kao što su Campaign i Marketing Week. Na razini globalne R/GA agencijske mreže George je izvršni globalni direktor za Unileverove brendove poput Rexone, Impulsea, Skipa i Sunsilka. Sudionici Dana komunikacija imat će priliku poslušati njegovo predavanje naslova: "Više humanosti – novi marketinški pristup".
Digitalni mediji su zauvijek promijenili marketinški krajolik. Digitalno okruženje je zbog svoje transparentnosti promijenilo način na koji komuniciramo i pristupamo ljudima. Više ih ne promatramo kao potrošače već kao ljudska bića procijenjujući njihove stvarne potrebe i želje.Princip 'proširenog čovječanstva' pokrenuo je revoluciju onoga što radimo i radikalno promijenio tip ljudi koji zapošljavamo. U ovom predavanju George će na konkretnim primjerima iz prakse pokušati ilustrirati optimističnu marketinšku budućnost novog, plemenitijeg oglašavanja koje osnažuje industriju usmjerenu na poboljšanje života ljudi.Na Danima komunikacija najavljene su u tri zanimljive radionice koje će držati Dietmar Dahmen, kreativni konzultant i vizionar održat će radionicu na temu "Prodavanje kreativnosti: kako prodati izvrsna rješenja?".
Ovom radionicom Dahmen će objediniti najbolje primjere i prodajne savjete od "prodaje Eiffelovog tornja" do psihologije predsjedničkih izbora, od kandidature za domaćinstvo OI do prodajnih prezentacija u Hollywoodu. Gurdeep Puri, stručnjak za marketinšku učinkovitost i ekonometriju vodit će interaktivnu radionicu "Vodič za učinkovite marketinške komunikacije koje osvajaju nagrade", kojom će sudionike povesti kroz temeljne aspekte stvaranja učinkovitih komunikacija, te demonstrirati kako poboljšati prijave za Effie i druga prestižna natjecanja na području marketinške učinkovitosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu