Bibich kao brand je prepoznat među ljubiteljima vina kao drugačiji, svoj, originalan i intrigantan

Autor: Sponzorirani članak , 07. travanj 2014. u 13:50
Alen Bibich

Vina koja ne osvajaju „na prvu“, koja nisu uvijek ljubazna i lepršava, ali vina koja pamtite i o kojim razmišljate dugo nakon što ih probate.
Proizvodnja se kreće između 120.000 i 150.000 boca godišnje.

Vina Bibich je obiteljska vinarija koja se proizvodnjom vina bavi kroz više generacija.

Nalazi se u brdu iznad Skradina, u selu Plastovo. Osoba zaslužna za stavljanje Skradina na vinsku mapu je Alen Bibić, mlađi vinar i vinogradar koji stoji iza priče Vina Bibich.

Danas, 15-ak godina kasnije njihova vina se nalaze na vinskim listama najboljih svjetskih restorana, u New Yorku, Tokiju, Stockholmu… „Bibich“ kao brand je prepoznat među ljubiteljima vina kao drugačiji, svoj, originalan i intrigantan.

A to je i njihova misija, u moru istoličnih, unificiranih, globalnih vina zadržati svoj osobni pečat s naglaskom na teritorij i mikrolokaciju odakle dolaze.

Vina koja ne osvajaju „na prvu“, koja nisu uvijek ljubazna i lepršava, ali vina koja pamtite i o kojim razmišljate dugo nakon što ih probate.

Proizvodnja se kreće između 120.000 i 150.000 boca godišnje.

Čak 80% proizvodnje se odnosi na izvoz, i to pretežito u SAD, Švedsku i Japan u ekskluzivne trgovine vinom, hotele i fine restorane. Prije nekoliko godina vinariju Bibich posjetio je i Anthony Bourdain koji je bio oduševljen onime što je vidio i kušao.

New Report

Close