Otvorenjem shopping centra i parka Supernova Zagreb, koje je najavljeno u svibnju 2014. godine, Supernova će povećati svoj utjecaj u Hrvatskoj, budući da već djeluje u Slavonskom Brodu, Karlovcu, Varaždinu, Sisku, Šibeniku i Zadru. Supernova shopping centri su vođeni od strane austrijske grupacije m2 koja djeluje kao holding i pruža usluge u sektoru nekretnina.
Osim u Hrvatskoj, Grupacija djeluje još u Austriji, Sloveniji i Srbiji, dok djelatnosti Supernove obuhvaćaju, između ostalog, razvoj projekata, vođenje izgradnje te vođenje centara. S obzirom na to da je za projekt Supernova Zagreb, u koji je uloženo 50 milijuna eura, planirano petsto radnih mjesta te da je sad već devedeset posto prostora zakupljeno, realno je očekivati nastavak pozitivnog trenda ovog branda u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu