Otvorenjem shopping centra i parka Supernova Zagreb, koje je najavljeno u svibnju 2014. godine, Supernova će povećati svoj utjecaj u Hrvatskoj, budući da već djeluje u Slavonskom Brodu, Karlovcu, Varaždinu, Sisku, Šibeniku i Zadru, stoji u današnjem priopćenju tog trgovačkog lanca.
U priopćenju se ističe i nekoliko činjenica i zanimljivosti o Supernovi, koje izdvajamo u nastavku:
- Supernova shopping centri su vođeni od strane austrijske grupacije m2 koja djeluje kao holding i pruža usluge u sektoru nekretnina.
- Osim u Hrvatskoj, Grupacija djeluje još u Austriji, Sloveniji i Srbiji.
- Djelatnosti Supernove obuhvaćaju, između ostalog, razvoj projekata, vođenje izgradnje te vođenje centara.
- Supernova u Hrvatskoj pojavila se 2008. godine kada je u Slavonskom Brodu otvoren prvi u nizu shopping centara ovog brenda, a godinu dana kasnije i prvi shopping park. Nakon toga su uslijedili shopping parkovi u Varaždinu, Sisku i Šibeniku, kombinacija shopping centra i shopping parka u Karlovcu te shopping centar u Zadru.
- Supernova je u više od šest godina svog postojanja u Hrvatskoj zaposlila preko tisuću ljudi
- Supernova Zadar bilježi prosječnu mjesečnu posjećenost od gotovo pola milijuna ljudi.
- Ponuda Supernove u Hrvatskoj broji više od sto pedeset trgovina i lokala u svim shopping centrima i shopping parkovima, s Intersparom kao primarnim trgovačkim lancem.
- U projekt Supernova Zagreb uloženo je 50 milijuna eura, a dosad je zakupljeno 90 posto prostora.
- U Supernovi Zagreb posao bi trebalo pronaći 500 ljudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu