Mirela Vujaklija nova je voditeljica jedinice zakupa i plasmana privatnog smještaja vodeće domaće turističke tvrtke Uniline. U razgovoru za Poslovni.hr otkriva više o novom radnom mjestu i dosadašnjoj profesionalnoj karijeri.
Koje poslove obuhvaća Vaša nova funkcija?
Iz perspektive turističke branše, poznato je kako je privatni smještaj predvodnik smještajnih kapaciteta naše turističke ponude. Na tom tragu, novu poziciju smatram iznimnim profesionalnim iskorakom, ali i velikom odgovornošću u kontekstu rezultata i izazova koji su stavljeni pred mene. Zaduženja na novoj funkciji su daljnji razvoj i unapređenje segmenta privatnog smještaja, točnije zakupa i plasmana. Kao i osiguravanje konkurentnosti ponude smještajnih kapaciteta kroz partnersku suradnju s iznajmljivačima na ključnim destinacijama. Moja osnovna želja i cilj je da naš odjel pruža što bolji servis našim prodajnim timovima i kanalima te značajno doprinosi kreiranju dodane vrijednosti koja pridonosi razvoju Unilinea kao vodeće kompanije za destinacijski menadžment (DM).
Kako je tekla Vaša profesionalna karijera prije dolaska u Uniline?
Dosadašnji profesionalni razvoj i karijeru su u najvećoj mjeri obilježili iskustvo rada u međunarodnim kompanijama koje posluju na hrvatskom tržištu. Osobno sam bila nosioc razvoja, zadužena za upravljanje poslovanjem i rezultatima. Vodeći start up kompanije stekla sam potrebno iskustvo uspostavljanja organizacije i procesa svih segmenata poslovanja. Osim iskustva upravljanja cjelokupnim poslovanjem, gotovo u svim kompanijama sam izravno upravljala komercijalnim poslovanjem kako na strateškom tako i na operativnom nivou.
Što je najviše presudilo u odluci o prelasku u Uniline?
Volim raditi u kompanijama koje sustavno rastu i razvijaju se. Unilineov razvoj je već dugi niz godina u stalnom rastu i potencijal koji kompanija nudi je iznimno velik Nadalje, rad u Unilineu je i svojevrsni izazov u smislu doprinosa turizmu, jednoj od strateški ključnih branši u Republici Hrvatskoj. Značajan utjecaj na moju odluku odigrao je i selekcijski postupak u kojem sam prepoznala visokokvalitetan i odgovoran pristup poslu i sistemu odnosa te komunikacije s postojecim i potencijalnim kadrovima.
Koji su Vaši glavni ciljevi na novome radnom mjestu?
Cilj je postati vodeći partner iznajmljivačima kapaciteta diljem ključnih turističkih destinacija. Kroz kvalitetnu ponudu želimo osigurati što bolji plasman putem internet prodaje te razgranate mreže partnerskih agencija i touroperatora. Osiguranjem kvalitete, konkurentnošću i dizajnom cjelovite ponude privatnog smještaja i komplementarnih turističkih usluga pojedinih destinacija, te uz sinergiju sa ostalim segmentima poslovanja, nastojat ćemo kvalitetno doprinijeti razvoju Unilinea kao vodeće DM kompanije u regiji.
Prema Vašem mišljenju, koji su faktori općenito ključni za uspješnu poslovnu karijeru?
Ključni faktori su postavljanje izazovnih ciljeva. U prvom redu realnih, nipošto nedostižnih. Bitan je pozitivan “može se” pristup. Važno je spoznati da se uvijek može napraviti više i bolje, kako na osobnoj razini, tako i na razini tima. U aspektu nove pozicije, ključna je orjentiranost na tržište i kupca, kao i poticanje članova tima da preuzmu inicijativu i odgovornost s ciljem dostizanja zadanih rezultata. Uz djelovanje u pozitivnoj i poticajnoj atmosferi i suradnji, u svakom trenutku je bitno truditi se napraviti posao što bolje i kvalitetnije. Uz takav pristup, rezultati ne mogu izostati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu