Nakon mjeseci programiranja i testiranja digitalna agencija Degordian je predstavila verziju 2.0. proizvoda Socialpuzzle, seta aplikacija za Facebook nagradne natječaje.
Kod izrade nove inačice proizvoda koristili su povratne informacije korisnika, za koje kažu kako su im mnogo koristile jer su sigurni da "imaju proizvod koji prati realne potrebe tržišta", stoji u priopćenju Degordiana. Nova inačica proizvoda bit će dostupna od danas, pomoću nje korisnici će moći sami kreirati personalizirane, atraktivne natječaje i slične forme, a kako kažu iz agencije, u naprednijem obliku od svega što se trenutno nalazi na domaćem tržištu.
“Velik korak je bio pristup s kojim smo htjeli osigurati potpunu kontrolu nad ishodom i vizualnim identitetom svake aplikacije, prilagođenu svakom korisniku. Pritom smo se držali osnovnih načela sustava kako korisnik ne mora napisati ni liniju koda i može imati gotovu aplikaciju u samo nekoliko koraka. Osigurali smo Fan-Gate tab koji se može posebno uređivati, dodali pretplatu na newsletter, social shares, naprednije uređivanje, analytics performance sustav pomoću kojeg se može pratiti ponašanje unutar aplikacije i kontrolirati krajnji rezultat na samoj stranici branda”, kazala je Josipa Račić, product manager
Socialpuzzle 2.0. sastoji se inače od devet aplikacija: Giveaway, Photo Contest, Coupon, Web shop, Top Fan, Quiz, Voter, YouTube, Formbuilder .
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu