Sučelja zgrada postala su kino platna u cjelovitoj komunikacijskoj i kreativnoj launch kampanji koju je za radio Enter Zagreb u potpunosti realizirala Unex Grupa.
Za lansiranje prvog domaćeg current hit radija Enter osmislili su potpuno novi način oglašavanja u Hrvatskoj- beamvertising. Animirane projekcije prikazivane su na pročeljima zagrebačkih zgrada iz automobila u vožnji, a korišteni su atraktivni vizuali poznatih DJ-a Aviciia, Guette i Rudimentala. "Guerillom koja je po prvi puta realizirana u Hrvatskoj, htjeli smo postići kampanju o kojoj će se pričati", naglasio je Krunoslav Serdar, kreativni direktor kampanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu