Šampinjoni podsjećaju na samopregled grudi

Autor: Saša Paparella , 21. ožujak 2014. u 17:30
Tvrtka Fridrih dobila je 'malo drugačiju' kampanju

Po jedna kuna od svakog pakiranja šampinjona Fridrih donirat će se udruzi Sve za nju, a kupci će preko QR koda moći skinuti besplatnu aplikaciju za samopregled dojki.

U suradnji s udrugom žena oboljelih i liječenih od raka dojke Sve za nju, najveće domaće poduzeće za proizvodnju gljiva Fridrih odlučilo je pokrenuti akciju "Opipaj na vrijeme dok se stvari ne zakuhaju'' i pomoći u prevenciji raka dojke u Hrvatskoj.Kampanju- zanimljiva pakiranja svojih šampinjona kako bi na direktan način ukazali na važnost prevencije i samopregleda grudi- je osmislila reklamna agencija Imago iz Zagreba.

Osim edukativnog dijela, kampanja ima za cilj i financijski pomoći rad udruge Sve za nju jer su u poduzeću Fridrih odlučili od svakog prodanog pakiranja jednu kunu donirati za rad udruge.Petar Fridrih iz tvrtke Fridrih objašnjava kako je sve počelo. "Kad smo odlučili donirati novac i pomoći rad udruge, željeli smo da to ipak bude malo drugačije i malo zanimljivije od obične uplate na račun. Na jednom od druženja s Imagovcima spomenuli smo im našu namjeru. Ne bi Imago bio Imago da nam je dopustio da to napravimo na neki dosadan način. Iskreno, mislili smo da se tu nema što napraviti, a kad su nam prezentirali ideju o edukativnoj etiketi, ponovno smo ostali bez teksta. Uvjereni smo da će ovaj put naš primjer biti taj koji će se kopirati u svijetu, a ne obrnuto, kako se to obično radi", priča Fridrih. Darko Bosnar, Art direktor iz Imaga kaže kako su željeli napraviti puno više od kampanje u kojoj brend donira novac udruzi na način da zalijepi njihov logo na svoje pakiranje.

"Puno važnije nam je bilo osmisliti kako neočekivano i zanimljivo iskoristiti medij, u ovom slučaju pakiranje šampinjona, da ženama prenesemo poruku kako je  samopregled dojki vrlo jednostavan i presudan za rano otkrivanje promjena u dojci za svaku ženu bez obzira na godine", kaže Bosnar.Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imagu, podsjeća na izreku "pričaj čovjeku o nečemu i brzo će zaboraviti, ali daj mu da to osjeti i napravi svojim rukama, zapamtit će zauvijek". Otprilike tako nešto su Imagovci htjeli napraviti s tom kampanjom, iskoristiti pakiranje kao mediji koji na jednostavan, a pamtljiv način prenosi glavnu poruku – da je prevencija jednostavna, a tako važna. "Uz simpatičan tekst koji povezuje šampinjone i humanitarnu akciju, vjerujemo da će biti motivirajuće posegnuti za ovim šampinjonima na policama, napraviti samopregled i na kraju uživati u obroku'', zaključuje Mladinović.  

Komentirajte prvi

New Report

Close