Zagreb Laos, Kongo, Kambodža, Kuvajt, Malezija neka su od 17 dalekih tržišta na koja Dukat izvozi trajne mliječne deserte u 10 različitih voćnih okusa te s okusom vanilije i čokolade, koji su lokalnim potrošačima dostupni pod nazivom Lactel, što je globalna robna marka grupe Lactalis.
Proizvodnju namijenjenu novim tržištima Dukat je pokrenuo u prosincu 2013. uz investiranje 6,6 milijuna kuna. Tim projektom, ocijenio je generalni direktor Dukata Alen Fontana, tvrtka je okrenula novu stranicu u povijesti domaće mljekarske industrije. Dukat je danas jedina mljekara unutar matične grupe Lactalis i jedna od malobrojnih u Europi koja proizvodi trajne mliječne deserte. Ovom investicijom Dukat je, ističe Fontana, otvorio vrata globalnog tržišta i osigurao uvjete održivog poslovanja u okolnostima zaoštrene europske konkurencije. U Dukatu očekuju daljnji rast i proizvodnje uz otvaranje novih izvoznih tržišta – zemalja Južne Amerike, Kine, Bliskog istoka, te u Aziji i Africi kroz razvoj i novih receptura. Specifičnost Lactela je što ne treba čuvanje u hladnom lancu, čime je pogodan za daleki transport.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu