Kako kreirati prodajnu cijenu koja će privući kupce?

Autor: Poslovni dnevnik , 17. ožujak 2014. u 22:37
Thinkstock

Cijena regulira volumen prodaje, utječe na prihod i dobitak, ali i na prosječne troškove. Što nam poručuje? Kako kreirati prodajnu cijenu koja će privući kupce?

„Hrvatska poduzeća nisu konkurentna u cijenama“, fraza je koju prečesto čujemo. Cijena regulira volumen prodaje, utječe na prihod i dobitak, ali i na prosječne troškove. Što nam poručuje? Kako kreirati prodajnu cijenu koja će privući kupce?

Nečemu o tome podučit će vas tekst koju donosimo u prilogu, a koju je za edukaciju malih i srednjih poduzetnika omogućilo Altius savjetovanje, tvrtka koja postala partner u sklopu projekta Poslovni uzlet.

Edukaciju mr. sc. Andreje Švigir (ovl. rev.) možete preuzeti u priloženom dokumentu.

Komentirajte prvi

New Report

Close