Mrzim moj selfie, rečenica je kojom započinje tekst u Daily mailu. Britanski dnevnik objavljuje istraživanje američke Academy of Facial Plastic and Reconstructive Surgery (AFPRS) koje otkriva da čak svaki treći plastični kirurg dobiva veći broj broj zahtjeva za zahvatima na licu nego ranije zbog želje interesenata da bolje izgledaju online.
Ti su novi pacijenti uglavnom mlađi od 30 godina. Njih oko 90 posto želi se podvrgnuti zahvatu jer im smeta veličina i oblik nosa, piše Daily Mail.U starijoj populaciji, muškarce brine ćelavost i bore, dok žele najčešće pribjegavaju korekcijama oko očiju, odnosno zatezanju lica. Oko 81 posto svih kozmetičkih zahvata izvršeno je na ženama, iako ima i muškaraca koji su voljni zbog izgleda pod nož. Pacijenti su mahom djevojke koje traže plastične operacije ili injekcije kako bi bolje ispadale na selfijima ili fotografijama za web-odredišta.Desetci liječnika obuhvaćenih istraživanjem navelo je kako im sve više mlađih ljudi dolazi u ordinaciju upravo zbog društvenih medija.
Farrior
Društvene mreže nagone da se pogledamo s više samokritike
"Društvene platforme poput Instagrama, Snapchata i aplikacije za iPhone kao što je Selfie.im mnoge ljude nagoni na to da se pogledaju pod mikroskopom s većom dozom samokritike", izjavio je Edward Farrior, predsjednik AFPRS. "Slike koje korisnici stavljaju online žele ostaviti što bolji prvi dojam na buduće prijatelje i poslodavce, ali i na eventualne ljubavne partnere", dodao je Farrior u izjavi za Daily mail.Izraz selfie je u jesen 2013. objavljen u internetskom izdanju Oksfordskog rječnika, uz pojmove kao što su twerk, derp ili bitcoin. Nije trebalo puno pa da selfie- pojam koji označava fotografiranje samoga sebe, najčešće pametnim telefonom ili web kamerom, a fotografija ili selfie se potom uploada na društvene mreže- bude proglašen internacionalnom riječi godine.Nekad je selfie bila opskurna riječ, a sada je postala raširen termin.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu