Švedski lanac trgovina modne odjeće H&M (Hennes & Mauritz) danas je upriličio ponovno otvorenje svoje trgovine u sklopu Arena Centra, koja se sad prostire na čak 2.200 metara četvornih čime trgovina u Arena Centru postaje najveća H&M trgovina u Hrvatskoj, priopćeno je iz Arena Centra.
Iz Arena Centra ističu kako to nije jedini slučaj da zakupci u Centru proširuju svoje trgovine jer se u veljači 2014. godine ponovno otvorila i proširena dm trgovina, a krajem prošle godine Cinestar kina su proširila svoju ponudu i otvorila prvo 4DX kino u Hrvatskoj. Za travanj 2014. godine najavljeno je također i proširenje već postojeće MANGO trgovine.
Osim ženskog, muškog i dječjeg odjela, novootvorena H&M trgovina u Arena Centru nudit će i H&M kozmetiku te širi asortiman H&M Divided, koncepta za tinejdžere. Po prvi puta u H&M trgovini u Arena Centru korišten je i novi dizajn polica, displaya, a prostor nudi i mnogo veći broj garderoba za presvlačenje, ističu iz Arena Centra.
H&M, koji u Hrvatskoj posluje s ukupno 13 trgovina, dodatno širi svoje poslovanje i od samog početka u Hrvatskoj ostvaruje pozitivne rezultate, stoji u priopćenju. Prošlogodišnji podaci o poslovanju pokazuju da je H&M u 2013. godini ostvario ukupno 619 milijuna kuna prihoda, odnosno konsolidirani rast od 16 posto u odnosu na 2012. godinu.
"Izuzetno nam je drago što je H&M, kao jedan od vodećih modnih brendova, prepoznao potencijal Arena Centra, najmodernijeg trgovačko-zabavnog centra četvrte generacije. Kao centar kontinuirano se trudimo zadovoljiti naše kupce, kako uslugom i dodatnim aktivnostima i događanjima unutar Centra, tako i što većom i boljom ponudom naših zakupaca. Ponosni smo na izuzetno pozitivne odnose koje razvijamo s njima, te ćemo i u budućnosti raditi na razvoju noviteta koji će biti posvećeni interesu kupaca i njihovom ugodnom boravku u Arena Centru tijekom posjeta.“, izjavio je prigodom otvorenja najveće H&M trgovine direktor Arena Centra Migh Pugh.
Arena Centar je prošlu 2013. godinu završio s 10 posto povećanja broja posjetitelja, pri čemu se i promet zakupaca povećao za ukupno 8 posto. U prva dva mjeseca ove godine bilježi rast broja posjetitelja od 5 posto, te rast prometa zakupaca također 5 posto, napominje se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu