Hrvatska tvrtka InfoCumulus implementira CRM rješenje u azerbajdžanskom Azerfonu

Autor: Objava za medije , 14. ožujak 2014. u 11:36
Press foto

Ugovor o implementaciji i održavanju sustava Azerfon i InfoCumulus potpisuju na period od 5 godina.

Hrvatska IT tvrtka InfoCumulus pobijedila je na međunarodnom natječaju za implementaciju CRM rješenja u drugom po veličini azerbajdžanskom mobilnom operatoru, Azerfonu, te će u ponedjeljak, 17. ožujka, u Bakuu potpisati ugovor o izvedbi tog rješenja za upravljanje odnosima s klijentima.

Ugovor o implementaciji i održavanju sustava Azerfon i InfoCumulus potpisuju na period od 5 godina, što predstavlja velik izvozni uspjeh za InfoCumulus, specijaliziranu tvrtku čiji je fokus upravo na rješenjima za upravljanje odnosima s korisnicima i računarstvu u oblaku (cloud computing).

U velikoj konkurenciji od nekoliko snažnih ponuđača, Azerfon – tvrtka koja usluge svojim korisnicima nudi pod brendom Nar Mobile – odlučila je ovaj projekt uvođenja Microsoftovog Dynamics CRM sustava u trajanju od 4 do 6 mjeseci povjeriti upravo InfoCumulusu. Tijekom ovog perioda IT stručnjaci i konzultanti InfoCumulusa podjednako će raditi na projektu u Zagrebu i Bakuu.

Konačni će rezultat ove suradnje biti značajno unaprijeđenje ili uvođenje nekoliko sustava u Azerfonu – automatizacija prodaje poslovnim korisnicima u Azerfonu, uvođenje sustava za upravljanje marketinškim kampanjama i kontaktima s korisnicima, te novih sustava podrške korisnicima i naplate potraživanja.

"Naše dosadašnje iskustvo u uvođenju i savjetovanju vezanom uz uvođenje poslovnih sustava, naročito u telekomunikacijskoj industriji, daje nam povoda za optimizam i nadu da je ovaj petogodišnji ugovor tek početak našeg proboja na vrlo perspektivno azerbajdžansko tržište. Jednako tako, nadamo se kako smo ovom značajnom suradnjom na neki način otvorili vrata i drugim hrvatskim IT tvrtkama koje svoje poslovne prilike traže u ovoj, brzo rastućoj regiji", naglasio je Sven Marušić, direktor InfoCumulusa.

Do sada je InfoCumulus već imao značajnijih angažmana u zemljama centralne Azije, međutim oni su bili primarno savjetodavne prirode. Ovaj ugovor je poseban jer uključuje implementaciju jednog izuzetno važnog rješenja za telekom tvrtku i dugoročniju suradnju.

Neki od značajnijih projekata InfoCumulusa na ovim istočnim izvoznim tržištima dosad su bili projekti poput izrade ICT strategije KyrgyzTelekoma u Bishkeku (Kirgistan), implementacijska studija za cloud usluge u KazTransComu u Alamatyu, Kazahstan, a tvrtka se može pohvaliti i nizom projekata u Hrvatskom Telekomu.

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg]

New Report

Close