Organizacijski odbor Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 15. do 18. svibnja 2014., predstavlja dva nova vrhunska predavača – Julie Burstein i Georgea Presta koji će održati predavanja o načinima na koji funkcionira kreativnost te utjecaju digitalnih medija na komunikaciju i na marketinški krajolik.
Julie Burstein jedna je od najpoznatijih američkih radijskih voditeljica i producentica koja u posljednjih 25 godina vodi brojne nagrađivane radijske programe na temu kreativnosti. Autorica je bestsellera „Spark: How Creativity Works'“ kojim sumira misli nekih od najvećih kreativnih umova 21. stoljeća, te objašnjava kako pronaći umjetnika u sebi kroz različite dimenzije kreativnosti. Burstein je i priznata predavačica na TED konferencijama – jednom od najpoznatijih skupova poslovnih konferencija u svijetu, gdje govori o kreativnosti i kreativnim pristupima. Njezino najpoznatije TED predavanje „4 Lessons in Creativity“ broji više od milijun pregleda. Burstein je voditeljica programa pod nazivom "Spark Talks" u Metropolitan muzeju u New Yorku te producentica radijskih sadržaja za Carnegie Hall i njujoršku filharmoniju. Na Danima komunikacija govorit će o pričama koje leže u pozadini kreativnih procesa te načinima kako pronaći snažne priče koje mogu postati srce komunikacije s klijentima i kupcima. Uz to Julie će održati i interaktivnu radionicu o kreativnosti za ograničen broj sudionika na temu nesigurnosti i njezinog utjecaja na kreativnost. Radionicom će objasniti interakciju i poticaj koju kreativnosti daju neizvjesnost, misteriji i sumnje uz istodobnu odsutnost činjenica i razloga.
George Prest je potpredsjednik i izvršni kreativni direktor agencije R/GA London. Za svoje radove je osvojio preko pedeset nagrada uključujući Cannes Lions, D&AD, The One Show, CLIOS itd. Redovito sudjeluje na svim važnijim strukovnim događanjima kao predavač i član žirija, a radove objavljuje u ključnim strukovnim publikacijama kao što su Campaign i Marketing Week. Na razini globalne R/GA agencijske mreže George je izvršni globalni direktor za Unileverove brendove poput Rexone, Impulsea, Skipa i Sunsilka. Na Danima komunikacija održat će predavanje "Više humanosti – novi marketinški pristup" u kojem će govoriti o tome kako su digitalni mediji promijenili način na koji marketinške agencije komuniciraju, prenose poruke i pristupaju ljudima.
Cijene kotizacija za sudionike Dana komunikacija:
Rana (Early Bird prijava) otvorena je do 1. travnja. Cijena kotizacije tada iznosi 1.199kn, a s popustom za članove HURA-e, HUOJ-a, IAB-a i klijente agencija HURA-e 999 kn. Iza 1.travnja cijena iznosi 1.799kn, a za članove HURA, HUOJ, IAB i klijente agencija HURA-e 1.499 kn.
Kotizacije za radionice iznose 599kn, a s popustom za HURA, HUOJ, IAB, klijente agencija HURA-e 499 kn. Studentska kotizacija iznosi 199kn. Za timove/grupe koji posjećuju Dane komunikacija predviđeni su posebni paketi 5+2 gratis kotizacije i 10+5 gratis kotizacija. Sudionicima festivala Maistra nudi posebne cijene smještaja u svojim hotelima koji će doprinijeti sveukupnom iskustvu festivala.
Sve informacije o festivalu možete pronaći ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu