Volvo Concept Estate osvojio više nagrada za najbolji automobil Sajma u Ženevi

Autor: Objava za medije , 11. ožujak 2014. u 15:56
Press foto

Volvo je sa svojim konceptnim trojcem pogodio ukus javnosti i pobrao brojne nagrade, a tek predstavljeni Concept Estate je od strane nekoliko međunarodnih medija osvojio nagradu za najbolji automobil Sajma u Ženevi.

Volvo je sa svojim konceptnim trojcem pogodio ukus javnosti i pobrao brojne nagrade, a tek predstavljeni Concept Estate je od strane nekoliko međunarodnih medija osvojio nagradu za najbolji automobil Sajma u Ženevi.

Autoblog.com, cijenjeni automobilski komentatorski portal napominje: „Ne morate biti automobilski fanatik kako biste shvatili da se Volvo nalazi u zlatnom dobu automobilskog dizajna.“ I brojne druge publikacije u Velikoj Britaniji i Nizozemskoj na sličan način slave Concept Estate, dodatno naglašavajući status ovog automobila kao jedne od zvijezda ovogodišnjeg Sajma automobila u Ženevi.

Volvo je uistinu na pobjedničkom putu sa svojim konceptnim automobilima jer je pored posljednje nagrade za Concept Estate već prije Concept Coupé imenovan najboljim automobilom prošlogodišnjeg Sajma u Frankfurtu, dok je Concept XC Coupé osvojio prestižnu „Eyes ON Design“ nagradu na Sajmu automobila u Detroitu.

Globalna pažnja prema Volvo konceptnim automobilima sve je jača jer svi oni daju nagovještaj potpuno nove generacije SUV modela XC90, koja stiže tijekom ove godine, kao i nagovještaj izgleda svih budućih Volvo automobila.

Tri uzastopne nagrade naglašavaju dramatičnu transformaciju kroz koju Volvo prolazi, a koju nadgleda Thomas Ingenlath, stariji dopredsjednik dizajna pri Volvo Cars kompaniji. Ta je transformacija nadahnuta jednostavnošću, funkcionalnošću i ljepotom kao glavnim obilježjima skandinavskog dizajna.

Najveća snaga atraktivnog interijera novog Volvo Concept Estate modela jest njegova jednostavnost. Tradicionalni prekidači i kontrole zamijenjene su velikim kontrolnim panelom na središnjoj konzoli, odnosno velikim ekranom osjetljivim na dodir po uzoru na tablet, koji na taj način uvodi unutrašnjost Volva u 21. stoljeće.

„Osnovna ideja je organizacija kontrola i informacija na savršeno intuitivan i jednostavan način. Sve je točno tamo gdje očekujete da bude, što vožnju čini ugodnijom, učinkovitijom i sigurnijom,“ ističe Thomas Ingenlath, stariji dopredsjednik dizajna pri Volvo Car grupaciji.

„Kada ste oslobođeni brojnih komandi i gumbova za sve veći broj funkcionalnih opcija, to je kao da ste se oslobodili svih spona. To nam je omogućilo stvaranje predivnog interijera. Ovaj konceptni automobil prikazuje kako će korisničko sučelje biti integrirano u sljedeću generaciju naših automobila,“ naglašava Robin Page, direktor dizajna unutrašnjosti pri Volvo Car grupaciji.

Apple i Volvo udružili snage

Usporedo s predstavljanjem novog interijera i centralne konzole, Volvo Cars i Apple Inc objavili su strateško partnerstvo, kako bi vozačima Volvo automobilima omogućili korištenje Appleova operativnog sustava omiljenog velikom broju korisnika.

Novi servis nazvan Apple CarPlay objedinjuje sve funkcije koje posjeduju iPad, iPhone i iPod, omogućavajući njihovo direktno korištenje u automobilu uz pomoć ekrana osjetljivog na dodir na velikoj centralnoj konzoli smještenoj u Volvo automobilu. Prvi automobil, koji će ponuditi Apple CarPlay bit će potpuno novi XC90, koji će biti predstavljen ove godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close