Američki proizvođač automobila Ford više neće biti glavni sponzor nogometne Lige prvaka, objavila je UEFA na svojoj web-stranici.
Ford je bio sponzor najuglednijeg europskog natjecanja više od 20 godina, no suočeni s padom potražnje za automobilima u Europi, u Fordu su odlučili da neće produžiti ugovor koji istječe s finalom u Lisabonu u svibnju. Ford je svoju suradnju s UEFA-om započeo davne 1992. godine.
Istodobno, pivovara Heineken je lani produžila sponzorski ugovor s Ligom prvaka do 2018. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu