Servis grupne kupnje Crno jaje otvorio je fizičku poslovnicu

Autor: Bernard Ivezić , 11. ožujak 2014. u 21:00
Hrvoje Bujas u novom prostoru

Najbrže rastući online servis za grupnu kupnju otvara novi logistički kanal kako bi zahvatili i dodatne kupce.

Dok stare industrije šire poslovanje na internet, jedan od najvećih domaćih online servisa za grupnu kupnju, te ujedno najbržerastući, Crno jaje, otvorio je svoju prvu fizičku poslovnicu, i to u središtu Zagreba. Hrvoje Bujas, suosnivač i suvlasnik servisa kaže da novi logistički kanal otvaraju zbog toga što žele zahvatiti kupce koje s internetom zasad ne mogu. Pojašnjava da u Hrvatskoj dvije trećine kupaca još uvijek preferiraju kupovati u fizičkim poslovnicama, a tek jedna trećina to radi online.

Udvostručili prodaju
"Crno jaje je iznimno uspješno u dolasku do online kupaca, a ovo je prilika da dođemo i do ostalih", kaže Bujas koji dodaje da je otvoreno mogućnost da u budućnosti broj poslovnica dodatno povećaju.Tvrtka Pravi klik turistička agencija, koja vodi Crno jaje, u 2012. godini je, prema podacima Fine, imala promet od 4,91 milijun kuna uz neto dobit od 175,9 tisuća kuna. Bujas kaže da prve analize ukazuju da su lani promet udvostručili te zadržali profitabilnost. Za razliku od njih, vodeći konkurent, Kolektiva, zbog nemogućnosti da postigne pozitivno poslovanje pronašla je novog strateškog partnera, rumunjski Neogen. Uz to, širenje na online turizam razmatra i Hrvatski telekom. "Ima mnogo promjena na tržištu, ali ne vidim ih kao konkurenciju s obzirom da drugi portali grupne kupnje svaštare s ponudom dok HT u turizam ulazi kroz kataloge što se ne može usporediti s našom ponudom", kaže Bujas.Ističe da je Crno jaje usmjerilo ponudu na turizam, usluge za žene, kozmetiku i vrhunske proizvode kako u Hrvatskoj, tako i u Sloveniji i BiH."Otvaranje fizičke poslovnice prilika je da tu ponudu otvorimo i onima koji se još uvijek boje 'peglati' kreditne kartice na internetu kao i onima koji još uvijek preferiraju kontakt uživo", kaže Bujas.

Prezentacija partnera
Navodi da će se u fizičkoj poslovnici moći kupiti sve što i online. Ističe ipak da fizička poslovnica nudi i neke nove mogućnosti, koje planiraju obilato koristiti."Sada imamo  i atraktivan prezentacijski prostor u samom središtu Zagreba što ćemo iskoristiti kako bismo partnerima ponudili da svoju ponudu predstave i uživo", zaključuje Bujas.

Komentirajte prvi

New Report

Close