Pregledom potrošačkih tržišta Europska komisija je zaključila kako je jedan od glavnih trendova trgovine u Hrvatskoj porast e-trgovine.
No i dalje se putem interneta od prodavatelja u drugim zemljama EU-a kupuje s puno manje sigurnosti nego od domaćih prodavatelja (35 % u usporedbi s 59 %). Mogući razlozi za to su nemogućnost zaključenja kupovine, npr. zato jer se proizvod ne isporučuje u zemlju potrošača ili jer internetski trgovac ne prihvaća stranu karticu za plaćanje. Komisija radi na ostvarivanju potencijala e-kupovine stvarajući povoljno potrošačko okruženje.
Novo zakonodavstvo o rješavanju sporova putem interneta omogućit će potrošačima koji kupuju u svojoj ili drugim zemljama EU-a da brže i jeftinije rješavaju svoje sporove s trgovcima, bez pokretanja sudskih postupaka. Direktivom o potrošačkim pravima koja će u svim državama članicama stupiti na snagu do lipnja 2014. usklađuju se, između ostalog, odredbe koje se odnose na politiku vraćanja proizvoda pri prodaji na daljinu. Komisija radi I na poboljšanju kvalitete internetskih alata za usporedbu proizvoda kako bi se potrošačima pomoglo u odabiru najboljih uvjeta kupovine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu