U prva dva mjeseca 2014. godine u Hrvatskoj je zabilježen rast prodaje osobnih automobila za 18,4 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, pokazuju podaci agencije Promocije plus.
Tijekom siječja i veljače registrirano je 4265 novih osobnih vozila, što je za 664 vozila više nego u 2013. Ako bi se promatrala samo veljača, prodaja je porasla 22,3 posto. Iako statistika to ne bilježi, činjenica je da je na te rezultate uvelike utjecala i velika javna nabava 1581 automobila za Vladu i ministarstva. Nakon dva ovogodišnja mjeseca, vrh ljestvice pripada Volkswagenu, koji sa 633 vozila ima 14,8 posto tržišta. Na drugom je mjestu Peugeot sa 386 vozila ili 9,1 posto tržišta, a slijede Škoda, Opel, Citroën te Renault.
Na vrhu najprodavanijih modela u prva je dva mjeseca VW Golf sa 231 vozilom, slijede Škoda Octavia (184), VW Polo, Kia Ceed, Toyota Yaris i Opel Corsa. Statistički najveći rast prodaje u ovoj godini ostvario je Fiat sa 527 posto. Velik rast imaju i Mazda (113,5 posto) te Toyota (94 posto). Zanimljivo je da su znatno veći rast od novih automobila zabilježila rabljena vozila, kojih je ove godine prodano 5632 ili 238 posto više. Već šesti mjesec zaredom, od ulaska Hrvatske u EU, bilježi se veći udjel rabljenih vozila od registracija novih osobnih vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu