Znate li kako uspješno upravljati poduzetničkim projektima?

Autor: Poslovni.hr , 05. ožujak 2014. u 08:00
Press foto/poduzetnicki_projekti

Odgovor na to pitanje moći će saznati sudionici istoimenog seminara Poslovnog centra znanja 13. ožujka.

Mali poduzetnici kroz poduzetničke projekte često prolaze prilično pasivno, ne analizirajući isplativost investicije, ne analizirajući postojeću situaciju, kupce i ciljnu skupinu kojoj bi se trebali najviše posvetiti. Ne analiziraju čak ni isplativost samog projekta. A upravo u tim ključnim faktorima leži uspjeh svakog projekta. Intuicija je svakako važna, no pomno planiranje svakog koraka usporedno s praćenjem postojeće tržišne situacije je nužnost.

Kako uspješno upravljati poduzetničkim projektima moći će saznati sudionici istoimenog seminara Poslovnog centra znanja 13. ožujka. Seminar će, ponajviše malim poduzetnicima, pomoći da nauče kako kreirati uspješne strategije i životni ciklus poduzetničkih projekata, kako kreirati poslovni optimizam unatoč krizi, kako stvoriti uspješan odnos s kupcima, koje su vrijednosti i vještine potrebne za uspjeh i još mnogo toga. Cilj seminara Poslovnog centra znanja je sudionike informirati kako uspješno zadovoljiti osobne i poslovne potrebe poduzetnika, kako upravljati promjenama u poduzetništvu te koje su važne osobine malih poduzetnika. Da bi bili uspješni, poduzetnici sustavno moraju razvijati vještine potrebne za uspjeh, a u nedostatku motivacije moraju naučiti kako je pronaći. Stoga je i ovaj seminar namijenjen svima koji žele uspješno upravljati poduzetničkim projektima. Namijenjen je aktivnim poduzetnicima, poduzetnicima početnicima, svima onima koji tek planiraju pokrenuti poduzetnički projekt, voditeljima manjih timova.

Na seminar se možete prijaviti ovdje.

O predavačici: Elvira Mlivić Budeš bavi se razvojem poslovnih vještina malih i srednjih poduzetnika više od 13 godina, a aktivno predaje i vodi radionice na visokim školama, u poslovnim učilištima, na konferencijama i skupovima. Bogato iskustvo u praksi stjecala je surađujući s hrvatskim i inozemnim poduzećima na pozicijama voditeljice marketinga, voditeljice prodaje, propagandista, copywritera, account managera, client service directora i na kraju kao vlasnica obrta za poslovno savjetovanje Ars marketing. Više od sedam godina vodi tvrtku Filaks, a ujedno je osnivačica i voditeljica devet programa usavršavanja Poslovnog učilišta Filaks.

Komentirajte prvi

New Report

Close