Poznati brend sportske odjeće Reebok odlučio se na promjenu svog dobro poznatog logotipa.
Naime, slika iznad više ne predstavlja službeni logotip Rebooka, jer je kompanija nedavno odlučila promijeniti svoj vizualni identitet, i to tek drugi put u 121 godini postojanja, piše Advertising Age.
Prethodna promjena dogodila se sada već daleke 1986. godine, kada je Reebok u logotipu zamijenio britansku zastavu prekriženim linijama (premda se stari vizual zadržao na liniji proizvoda 'Reebok Classics').
Novi logotip sa simbolom delte (dolje), koji se ranije već pojavio na Crossfit liniji proizvoda, bit će uveden ovih dana na cijeli asortiman.
Podsjetimo, Reebok je danas u vlasništvu njemačkog Adidasa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu