Posebni prilozi i projekti dio su Poslovnog dnevnika od njegovih početaka. Pored dnevnog novinskog izvještavanja, analiza i intervjua, Poslovni dnevnik već 10 godina njeguje i izdavanje novinskih i glossy priloga. Razvoj posebnih priloga kretao se u tri smjera – analitički, business 2 business (b2b) i komercijalni.
S vremenom razvijeno je još dodatnih formi poput izdanja "u fokusu" – dijela novina koji se bavi posebnim, specijaliziranim temama te niza pod rubrika poput vodiča za male i srednje poduzetnike te vodiča za izvoznike.Posebna izdanja poslovnog dnevnika za razliku od nekih drugih tiskovina prije svega su postala prepoznata po iznimnoj kvaliteti tekstova te inovativnom dizajnu. Autori u posebnim izdanjima Poslovnog dnevnika pored redakcijskih novinara često su bili ekonomski i drugi stručnjaci, a kao kolumnisti na stranicama posebnih priloga gostovali su vodeći gospodarstvenici, političari te pripadnici znastvene zajednice.Prije 10-ak godina Poslovni dnevnik izdavao je nekoliko analitičkih priloga. Pregled poslovanja malih i srednjih poduzetnika izrađivao se u suradnji s Financijskom agencijom (Finom), a dodaci novinama poput posebnog izdanja pod nazivom Investitor poticali su ulagačku klimu na tržištima kapitala i među manje iskusnim poduzetnicima iz realnog sektora.
Tada je osmišljen i jedan od vodećih posebnih glossy priloga koji izlazi već gotovo 10 godina nazvan Top 505 – pregled poslavanja 505 najvećih tvrtki prema prihodima u Hrvatskoj. Prilog je to koji su kasnije kopirale mnoge izdavačke kuće, a koji je Poslovni dnevnik na tržište plasirao puno prije gospodarske krize i većeg interesa šire javnosti za poslovanje tvrtki u Hrvatskoj.Na tragu tog posebnog priloga kasnije je Poslovni dnevnik osmislio i pokrenuo još dva slična, analitička izdanja – Pouzdane partnere i Top tržišne sektore. Pouzdani partneri, pokrenuti u suradnji s analitičkom kućom Avidus, a kasnije izrađivani u suradnji s Finom i Bisnodeom, prvi puta na hrvatskom tržištu rangiraju se tvrtke prema likvidnosti i rokovima plaćanja partnera. Top tržišni sektori već nekoliko godina donose pregled vodećih kompanija prema sektorima.Na tragu ovih analitičkih priloga Poslovni dnevnik kroz godine izdaje i Top brendove te niz drugih pregleda najboljih poslovanja u Hrvatskoj, a uvijek u suradnji s vodećim analitičkim kućana u državi. Suradnja je proširena i na regiju pa od 2009. godine u suradnji s bugarskim SeeNewsom Poslovni dnevnik izdaje pregled najboljih kompanija u jugoistočnoj Europi.
Prije pet godina Poslovni dnevnik se odlučuje i na ulazak u segment b2b magazina te pokreće dva posebna izdanja – Trgovina i prodaja i Mediji i marketing. Dok se slobodno može reći kako je b2b magazin Trgovina i prodaja koji je izlazio dvije godine zaredom bio sličan drugim proizvodima na tržištu, posebno izdanje Mediji i marketing jedinstveno je na hrvatskom tržištu. Pokretanjem Medija i marketinga Poslovni dnevnik otvorio je segment tržišta o kojemu se nikada nije pisalo na jednom mjesto, a niz krreativni, oglašivačkih i sličnih agencija prepoznao je ovaj proizvod kao jedinstveno mjesto za plasiranje svojih ideja. Treba napomenuti kako Poslovni dnevnik pored b2b glossy izdanja Medija i mareting također u tiskanom dnevnom izdanju posjeduje rubriku Mediji i marketing po čemu je također jedinstven na hrvatskom tržištu.Niz je glossy izdanja kroz 10-ak godina objavljeno u sklopu novina. Posebice treba istaknuti ona koja su bila predvodnik novih trendova. Jedno od njih je posebno izdanje Društveno odgovorno poslovanje (DOP). Puno prije nego što su velike kompanije u Hrvatskoj počele izrađivati godišnja izvješća o DOP-u Poslovni dnevnik počeo je izdavati svoj glossy magazin o društveno odgovornom poslovanju.
Tako je ne samo ukazao na ovaj u Europi i šire prepoznati poslovni trend nego i odigrao svojevrsnu ulogu edukatora poslovne zajednice. Sličan razvojni put imali su i posebni prilozi posvećeni finacijskom tržištu. Još prije osam godina Poslovni dnevnik počeo je izdavati prilog pod nazivom Investitor, a koji je s vremenom mijenjao svoj izgled i naziv. Tako je nekoliko godina kasnije prilog promijenio ime u Moje financije, a nakon toga u Moja ulaganja. Sva tri izdanja, koliko god se mijenjala s godinama, odigrala su veliku ulogu u finacijskoj edukaciji čitatelja – donoseći ne samo savjete za ulaganje na financijskim tržištima već ukazujući na sve prepreke i benefite koje takva ulaganja donose. Naslonjeno na ova izdanja kreirano je i posebno izdanje na novinskom papairu pod nazivom Fondovska industrija. Jednom do dva puta godišnje Poslovni dnevnik u sklopu novina donosi pregled poslovanja fondova na tržištu te tako također potiče ulagačku klimu u Hrvatskoj.
O prepoznatosti snage Poslovnog dnevnika u ulagačkoj zajednici govori i činjenica kako je upravo Poslovni dnevnik već nekoliko godina medijski partner godišnje konferencije Zagrebačke burze, a u sklopu partnerstva također jednom godišnja izlazi posebno izdanje posvećeno konferenciji.Poslovni dnevnik također od 2009. godine izdaje i poseban prilog o poslovnim očekivanjima. U ovom godišnjem izdanju kroz niz kolumni svoja viđenja godine koja dolazi iznosili su gotovo svi uglednici gospodarstvene, političke i znastvene zajednice u Hrvatskoj. Za ovo izdanje pisali su predsjednici Stjepan Mesić i Ivo Josipović, predsjednici uprava najvećih hrvatskih kompanije poput Ivice Mudrinića (HT), Mladena Pejkovića (Vipnet), Gordane Kovačević (Ericsson NT), Petra Radakovića (Erste banka)… Upravo izdanje Poslovna2010 svjedočilo je o snazi Poslovnog dnevnik unutar gospodarstvene zajednice u Hrvatskoj, a i svake iduće godine ta snaga je potvrđivana novim izdanjem glossy priloga Poslovna. Na tragu ovoga izdanja došlo je i do suradnje s uglednim britanskim The Economistom.
Na sličan način kao potvrda snage Poslovnog dnevnika prije četiri godina započeta je i suradnja s Hrvatskom udrugom poslodavaca, koja u sklopu Poslovnog dnevnika izdaje svoj bilten HUP Novosti, ali također u suradnji s novinskom redakcijom jednom godišnje HUP izdaje i posebno glossy izdanje Poslovna očekivanja. Kao i HUP novosti, Poslovna očekivanja distribuiraju se na adrese članova HUP-a.Malo je mjesta da se spomenu sva posebna izdanja Poslovnog dnevnika, a kroz 10-ak godin arazvoja bilo ih je mnogo – Ljetni specijal, Mlijeko i mliječni proizvodi, Osiguranja… Neka od izdanja specijla preselila su i na intrentske stranice Poslovnog dnevnika, pa tako i na poslovni.hr postoji posebna rubrika specijali.Poslovni dnevnik izrađivao je i nekoliko izdanja koja nisu imala direktne veze s novinama. Tako je godinu dana (2011. godine) u redakciji Poslovnog dnevnika u suradnji sa Savjetom za nacinalne manjine Republike Hrvatske izrađivan i distribuiran na više od 2000 adresa bilten pod nazivom Manjinski forum. Također godinu dana kasnije, 2012. godine u suradnji s Ekonomskim institutom, Zagreb Poslovni dnevnik je izrađivao i distribuirao posebno izdanje Sektorske analize. Ovo je izdanje dostavljano je u pdf formatu, na email adrese klijenata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu