Erste banka ponudila aplikaciju koja klijentima čuva mjesto u redu

Autor: Objava za medije , 26. veljača 2014. u 11:16
Foto: Dalibor Urukalovic/PD/PIXSELL

Erste banka danas je predstavila mogućnosti svoje nove Redomat mobilne aplikacije, apsolutnog noviteta na hrvatskom tržištu.

Erste banka danas je predstavila mogućnosti svoje nove Redomat mobilne aplikacije, apsolutnog noviteta na hrvatskom tržištu. Riječ je o aplikaciji za iPhone i Android uređaje koja omogućuje odabir broja u redu u željenoj poslovnici, obavijest o mjestu u redu, kao i ugovaranje sastanka sa savjetnikom u Banci. Aplikacija se besplatno može preuzeti izravno iz Google Playa ili AppStore-a, otvaranjem web stranice (bankarenje.hr/redomat) na mobilnom uređaju ili skeniranjem QR koda na promotivnim materijalima Erste banke. Redomat aplikacija rezultat je suradnje Erste banke s tvrtkom Infinum te posebnom jedinicom Erste Groupa – Bee.One, zaduženom za kreiranje inovativnih rješenja te njihove implementacije u bankama, članicama Erste Groupa.

Pokretanjem aplikacije korisnika dočekuje prikaz svih poslovnica u njegovoj blizini na karti. Svaka poslovnica uz sebe nosi i oznaku zauzetosti, odnosno prosječno vrijeme čekanja u poslovnici u posljednjih 30 minuta. Nakon odabira poslovnice, korisnik dobiva informaciju koliko je ljudi trenutno u redu, a nakon što preuzme broj, postoji mogućnost obavještavanja kada je korisnik treći, šesti ili deveti u redu. Također, aplikacija pruža mogućnost ugovaranja sastanka sa savjetnikom. Nakon odabira željene poslovnice i rezervacije termina, savjetnik će korisnika telefonski kontaktirati te mu potvrditi predloženi termin ili predložiti novi.

"Erste banka poznata je po inovativnom pristupu bankarstvu, kao i stvaranju tehnoloških trendova pa ne čudi što je na razini Erste Grupe osnovana odvojena inovacijska jedinica Bee.One. Zajednički radimo na inovativnim rješenjima kako bi svojim klijentima omogućili što jednostavnije i ugodnije bankarenje. Redomat je prvi proizvod ove suradnje, a vjerujemo da njome rješavamo problem koji klijentima vrlo često smeta. Odsad više ne moraju čekati u redu već će ih njihov pametni telefon obavijestiti kada je vrijeme da se upute prema poslovnici. U pripremi imamo još nekoliko aplikacija za koje smo sigurni da će privući klijente koji od svoje banke žele više“, rekao je Igor Strejček, direktor Direkcije upravljanja distributivnim kanalima u Erste banci.

Komentirajte prvi

New Report

Close