VIDEO: Od Vlade tražimo da nam kaže istinu – ‘Gospodo, za vas novca biti neće’

Autor: Poslovni.hr , 25. veljača 2014. u 11:12
U restoranu Bon Appetit održan je 19. veljače okrugli stol Osiguranja u organizaciji Poslovnog dnevnika. Photo: Anto Magzan/PIXSELL

Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza, kažekako je odluka o kupnji životnog osiguranja ipak jedna ozbiljna, odgovorna stvar za veliku većinu ljudi i ona se događa u razgovoru ‘jedan na jedan’. “Dakle, tu nema na silu”, dodao je.

Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza, na okruglom stolu koji je organizirao Poslovni dnevnik u suradnji s Allianz grupom, kazao je kako je odluka o kupnji životnog osiguranja ipak jedna ozbiljna, odgovorna stvar za veliku većinu ljudi i ona se događa u razgovoru 'jedan na jedan'. "Dakle, tu nema na silu", dodao je.

Danas će svaki Hrvat vrlo rado uložiti možda u nekakve proizvode koji mu nose kratkoročno veći prinos, međutim neće mnogo ljudi ulagati u odgovarajuće proizvode primjerice životnog osiguranja, koje će mu osiguravati mirnu starost", izjavio je Hrvoje Pauković, direktor HUO-a, dodajući: "Tu vidim grešku na svima nama, da mi tu komponentu nedovoljno promičemo".

"Ma pustite reklame, ja nisam u životu vidio dobru reklamu za životno osiguranje, ni našu, i ja vam, da budem iskren, u to ne vjerujem", nadovezao se Galić.

 

Igor Pureta, predsjednik Uprave Grawea, istaknuo je da pravilnik Hanfe od osiguravatelja zahtijeva da se u reklami navedu točni podaci koji bi trebali vrijediti za svakog osiguranika, što je, kaže, "praktično nemoguće". "Reklama koja je usmjerena na samo jednog osiguranika je sasvim besmislena i vrlo skupa i mi ne znamo točno kojeg osiguranika, a neku općenitiju reklamu mi ne smijemo dati", objasnio je. Hoće li Hanfa kroz neko vrijeme drukčije razmišljati, ostaje za vidjeti, dodao je. "Kao što ostaje da vidimo i bilo koju inicijativu koju bi država trebala potaknuti i u suradnji s nama provesti", zaključuje.

Politika u principu razmišlja na kratki rok, njih ne zanima što će se dogoditi za 30, 40 godina. Ono što bismo mi u najmanju ruku od njih htjeli, to je da kažu istinu: 'Gospodo, za vas novca biti neće. Pobrinite se, razvite sustav osobne odgovornosti, mislite na sebe, jer drugačije neće biti'. Oni kratkoročni potezi političara su upravo usmjereni na neke 'quick fixeve', brze pobjede, saniranje požara, koji možda stvaraju i lažan osjećaj sigurnosti ili lažnu sliku kod hrvatskih građana. Uvijek mislimo 'U krajnjoj liniji, netko će mi morati pomoći'. Neće.", kazao je Pauković.

 

"Nema otoka u močvari, govori uvijek jedan moj kolega na poslu za različite stvari, pa to vrijedi i za životno osiguranje. Ako se u ovoj zemlji ne dogodi ozbiljna promjena, ako mi ne budemo uspjeli ostvariti gospodarski rast, nema šanse niti da čitav financijski sektor bude uspješan, a samim time niti životna osiguranja", kazao je Galić.

Jakša Krišto s Ekonomskog fakulteta  istaknuo je kako je pokriće rizika koje pokriva polica životnog osiguranja zaista "must have" financijski proizvod. "To je zaista bazični proizvod koji bi svi trebali imati u Republici Hrvatskoj. To je proizvod koji obitelji i pojedincu nudi osnovnu sigurnost, pokriće rizika", kazao je. Prezentaciju koju je Jakša Krišta održao na okruglom stolu pročitajte ovdje.

Snježana Bertoncelj, predsjednica Uprave Erste VIG osiguranja, kazala je kako misli da treba raditi i na jednoj razini osobne odgovornosti, čega većina populacije ili pojedinaca nažalost još uvijek nije svjesna.

"Ono što bi ustvari naša poruka trebala biti i za čime trebamo ići je reći ljudima 'Sorry, garancije kakve smo vam do sada davali više vam ne možemo dati. Ljudi percipiraju to kao 'Eto, mi smo dali novce, i mi ćemo te novce dobiti'. Ali treba te novce prvo malo oploditi i treba to vratiti. I vjerujte mi da je to problem i u životnim osiguranjima, i u mirovinskim fondovima, i to je prava tema. Mi smo nažalost daleko od razmišljanja o tome 'kako prodati'. To je bila tema zadnjih godina, ali to se jako promijenilo nakon što je Hrvatska izgubila investicijski rejting", poručio je Galić.

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close