Hrvatska i slovenska agencija za sportski marketing sklopile partnerstvo

Autor: Objava za medije , 25. veljača 2014. u 09:19
Press foto

Domaća agencija CiV Vetturelli, sklopila je ugovor o partnerskom odnosu sa slovenskom agencijom SV-RSA. Cilj ove suradnje je zajednički nastup na projektima i širenje poslovanja u regionalnim okvirima.

Tvrtke CiV i SV-RSA, vodeće agencije iz Hrvatske i Slovenije za upravljanje sportskim marketingom i strateškim sponzorstvima, nedavno su sklopile Ugovor o suradnji.

Cilj i glavni motiv uspostavljanja partnerskog odnosa je zajednički nastup te širenje znanja o sportskom marketingu i sponzorstvima te postavljanja standarda na regionalnoj razini. Razlog za uspostavom spomenutih relacija leži u činjenici kako je procijenjeno da sportski marketing i sponzorstva, nisu do kraja iskorišteni zbog pomanjkanja informiranosti tržišta o mogućnostima koje navedena područja nude.

Jedan od projekata koji je trenutno u provedbi je istraživanje na razini regije kojim se želi dobiti jasnija slika kako gospodarstvo planira, koristi i evaluira sponzorstva te da li i u kojoj mjeri među državama regije postoje

razlike. Time će se kristalizirati stanje unutar sektora te dobiti jasnija slika o trendovima ulaganja u sportski marketing i sponzorstva u regiji. Nadalje, uskoro kreću i stručne radionice koje će obrađivati primjere najbolje praske, predstaviti rezultate istraživanja i potaknuti dijalog o sponzorstvima u sportu. Spomenute aktivnosti svojevrsna su uvertira u godišnju međunarodnu konferenciju SPORTO u organizaciji SV-RSA, koja će se ove godine održati 20. i 21. 11. u Portorožu.

Komentirajte prvi

New Report

Close