Atlantic grupa u 2013. godini ostvarila je prihode od prodaje u iznosu od pet milijardi kuna, što je rast od 2,5 posto u odnosu na prethodnu godinu, pokazuju u ponedjeljak objavljeni financijski rezultati.
21,5posto
sudjeluje kava u ukupnim prihodima od prodaje
Dobit prije kamata i poreza (EBIT) u iznosu od 424,6 milijuna kuna porasla je 6,4 posto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 194,9 milijuna kuna, što su u Atlanticu obrazložili znatno sniženim troškovima kamata nakon uspješnog refinanciranja potkraj 2012. godine. Ukupnu rastu prihoda od prodaje Atlantic grupe u 2013. najviše su pridonijela strateška poslovna područja Sportska i aktivna prehrana rastom od 14,9 posto, a slijede Zdravlje i njega (5,1 posto) te Slatko i slano (2,8 posto) s rastom na tržištima Srbije, Makedonije i Hrvatske. Promatrano po tržištima, najveći rast ostvaren je u Rusiji i ostalim zemljama ZND-a (22,2 posto), čime to tržište ostvaruje 5,9 posto ukupnih prihoda od prodaje Grupe.
22,2posto
rasla je prodaja na tržištu Rusije i ostatka ZND-a
Ključna europska tržišta (Njemačka, V. Britanija, Italija, Švicarska, Austrija, Švedska i Španjolska), koja čine 11,7 posto ukupnih prihoda od prodaje, ostvarila su rast od 8,7 posto. Slovenija kao treće po veličini tržište bilježi rast od 6,3 posto. Hrvatsko je tržište najveće u ukupnom prihodu od prodaje sa 24,8 posto, a slijedi tržište Srbije sa 24,1 posto. Atlanticu, prema pojedinačnim kategorijama, najblje ide prodaja kave, koja s ostvarenih 1,1 milijardu kuna čini 21,5 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje. Vlastite robne marke Atlantic grupe sudjeluju u prodaji sa 72,5 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 15 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 6,1 posto, dok proizvodi koje Atlantic grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju sa 6,4 posto.
5mlrd.
kuna prihoda od prodaje ostvarila je Atlantic grupa u 2013.
"Unatoč otežanim uvjetima poslovanja posljednjih nekoliko godina, osobito u regiji jugoistočne Europe, gdje Atlantic grupa ostvaruje najveći dio prihoda, i u 2013. godini nastavili smo s rastom, ispunjavajući već sedmu godinu zaredom najavljena očekivanja. Rezultatima i rastom na tržištima ZND-a te ključnim europskim tržištima potvrđujemo stratešku orijentiranost kompanije na internacionalizaciju, kao i internacionalni potencijal naših brendova. Istodobno, nastavljamo ulagati u razvoj brendova u vlastitom portfelju, kao i u širenje i jačanje distribucijskog poslovanja", istaknuo je, među ostalim, Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic grupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu