Borovo ponovno traži tržišni proboj startasicama

Autor: Branimir Bradarić/VL , 24. veljača 2014. u 22:00
Planirana je proizvodnja 50.000 komada/J. Galoić/PIXSELL

Kompanija predstavlja novu kolekciju i nada se izvoznom uspjehu.

Kada su davne 1976. dizajneri i čelnici vukovarske tvrtke Borovo započela sa proizvodnjom startas tenisica nisu ni sanjali da su stvorili brend koji će trajati gotovo 40 godina u okviru kojega će se proizvesti na deseci milijuna te platnene obuće.

Brzo su postale apsolutni hit i prepoznatljivi proizvod u cijeloj bivšoj državi. Njihova proizvodnja nastavila se svih godina, a brend je revitaliziran 2007. kada se u njegovo dizajniranje uključio rovinjski dizajner i ilustrator Mauro Massrotto. Postale su šarenije i drugačije, i opet globalni hit.Danas, 38 godine od početka proizvodnje i sedam godina od oživljavanja brenda, Borovo i startas tenisice kreću u novu borbu za kupce i novi pokušaj osvajanja tržišta Hrvatske i svijeta. Iz Uprave Borova ističu kako žele učiniti korak dalje u izgradnji brenda ali i da se startas tenisice i danas prodaju na tržištima Hrvatske, regije, Francuske, Koreje i Japana.

Ukoliko sve bude išlo prema planu, krenut će se s proizvodnjom od 50-ak tisuća pari tenisica različitog dizajna što će se povećavati sa zahtjevima tržišta. "Nova kolekcija startas tenisica proljeće/ljeto 2014. godine bit će predstavljena 21. ožujka, poslije čega će odmah biti i u izlozima prodavaonica. Već je pripremljen prvi dio kolekcije koji čini osam modela. Bit će tu još nekoliko modela, a izradit ćemo i poseban limitirani model svega 250 primjeraka", kaže voditeljicu brenda Startas Tatjana Katić Škot.

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_kuna][emo_palacg][emo_kuna]

New Report

Close