Komunikator godine poduzetnik Saša Cvetojević

Autor: Poslovni.hr/Hina , 21. veljača 2014. u 15:04
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Nagrade za najbolje PR kampanje dodijelit će ove godine u devet kategorija, od kojih su za političko komuniciranje i nevladin sektor nove, dok je za iduću godinu najavila i kategoriju digitalnog komunciranja.

Komunikator godine za 2013. je poduzetnik iz Zagreb Saša Cvetojević, objavila je danas Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) čiji je stručni žiri uz komunikatora godine odabrao i 24 finalista za godišnje nagrade te udruge Grand PRix koje će za najbolje PR kampanje dodijeliti 14. ožujka.

Obrazlažući izbor Cvetojevića za komunikatora godine, predsjednik stručnog žirija za HUOJ-ve nagrade Mario Aunedi Medek na konferenciji za novinare istaknuo je da je to prvi put da tu titulu dobiva jedan poduzetnik te da je to i važnije ako se zna da se većinom bavi malim i srednjim poduzetništvom.

Iako Cvetojević možda nije poznat široj javnosti, uvažen je u različitim poslovnim i društvenim krugovima, od IT-a do zdravstva, osnivač je Zagrebačkog inkubatora poduzetništva-ZIP te član Poslovnih anđela CRANE. U sklopu toga je mnogim startup-ima (inovativne tvrtke u ranoj fazi razvoja) pribavio investicije, ima svoj blog, vrlo je aktivan na društvenim mrežama, a izmislio je i kovanicu 'apsurdistan' koja je kasnije postala internet platforma za prikupljanje bizarnih slučajeva u radu javne administracije u Hrvatskoj.

U javnim nastupima je britak i hrabar, transparentan i konkretan, uvijek se potpisuje i stoji iza onog što piše i govori, za razliku od "neimenovanog visokog izvora" kojeg je HUOJ ove godine proglasio antikomunikatorom godine, kazao je Aunedi Medek.

Među dosadašnjim dobitnicima te nagrade bili su primjerice i bivši guverner HNB-a Željko Rohatinski, glasnogovornik MUP-a Krunoslav Borovec i drugi.

Govoreći o finalistima za godišnje nagrade Grand PRix, predsjednica HUOJ-a Aleksandra Kolarić naglasila je da su ove godine imali rekordan broj prijava za te nagrade, 45, što pokazuje da struka prepoznaje relevantnost tih nagrada.

Nagrade za najbolje PR kampanje dodijelit će ove godine u devet kategorija, od kojih su za političko komuniciranje i nevladin sektor nove, dok je za iduću godinu najavila i kategoriju digitalnog komunciranja.

Komentirajte prvi

New Report

Close