Lorencin bicikliranjem mami Bavarce u Hrvatsku

Autor: Marija Crnjak , 19. veljača 2014. u 15:53
Foto: Marija Crnjak

Najveći turistički sajam posvećen aktivnom odmoru i kampingu u Bavarskoj, sajam F.re.e otvoren je danas u Münchenu, a Hrvatska je ove godine zemlja partner.

Najveći turistički sajam posvećen aktivnom odmoru i kampingu u Bavarskoj, sajam F.re.e otvoren je danas u Münchenu, a Hrvatska je ove godine zemlja partner. Stoga su na svečanoj ceremoniji otvaranja sajma sudjelovali i hrvatski ministar turizma Darko Lorencin te Meri Matešić, direktorica Hrvatske turističke zajednice, a pri obilasku sajma nakon svečanog otvaranja ministar Lorencin okušao se i u neobičnom bicikliranju. 

Sajam F.re.e. lani je okupio oko 1100 izlagača iz više od 60 zemalja te privukao oko 110 tisuća posjetitelja. Budući da je Hrvatska zemlja partner, očekuje se da će svaki posjetitelj ove godine obići i štand Hrvatske turističke zajednice. Osim toga, Hrvatska se ove godine po prvi put predstavlja uz dodatne zabavne sadržaje. Tako se s ponudom, osim kroz štand HTZ-a na 240 kvadrata i posebne štandove na ulazu sajma gdje se kroz suradnju s HGK predstavlja gospodarska ponuda, Hrvatska predstavlja i kroz atraktivan projekt Pogled u plavo koji promovira Hrvatsku kao idealnu destinaciju za ronjenje.

Posjetitelji imaju priliku uz instruktora ronjenja isprobati ronilačku opremu te zajedničkim uronom u montažnom bazenu obići i pogledati podvodnu izložbu fotografija poznatog hrvatskog podvodnog fotografa Marjana Radovića, a zvijezda programa je Goran Čolak, Guinnessov rekorder u ronjenju na dah od 23 minute. Inače, pogled u plavo je sa svojim bazenom dosad obišao više od 20 gradova Hrvatske te je u montažni bazen zaronilo preko šest tisuća ljudi, a suradnja projekta s HTZ-om započela je prošlog ljeta prilikom priprema partnerstva s münchenskim sajmom, pojasnili su u HTZ-u koji je zajedno sa sponzorima financirao štand Pogleda u plavo.

 

Inače, projekti vezani uz partnerstvo s F.re.e. sajmom traju zadnjih šest mjeseci, a osim sajamskog nastupa obuhvatili su studijska putovanja novinara, objave u medijima, promotivnu kampanju u cijelom Münchenu, i sve to koštalo je oko 112 tisuća eura, s tim da su dio platili suizlagaču na sajmu, kazala nam je Meri Matešić. Inače, u njemačko tržište lani je uloženo oko 24 milijuna kuna, a ove godine očekuje se nešto više, što će ovisiti o rezultatima tendera za udruženo oglašavanje. 

Ministar Lorencin istaknuo je kako je cilj dovesti u Hrvatsku Bavarce koji tu još nisu bili, te izvan glavne ljetne sezone, zbog čega će se razvijati novi turistički proizvodi. Mnogo se s tim ciljem očekuje od novog Zakona o turističkim zajednicama te novom Strateškom marketinškom planu koji je u izradi.

Inače, organizatori putovanja za sad su optimistični kad je u pitanju buking za ovu godinu, te za Hrvatsku predviđaju jednake rezultate ili pak blagi rast njemačkog tržišta u odnosu na lani. U susretima s predstavnicima bavarske Vlade najviše se razgovara o investicijskom ciklusu u hrvatski turizam u iznosu od oko sedam milijardi eura. Lorencin je također najavio da će idući tjedan biti raspisani natječaji pozivi za iskazivanje interesa za tri hotelske kuće u većinskom državnom vlasništvu, za Plat, Maestral te rapski Imperijal. 

 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Napokon privatizacija Maestrala i Imperijal…..

New Report

Close