VIDEO: Iskustvo zlata vrijedi – Ovako je prošla studentska prezentacija u Zagrebačkoj pivovari

Autor: Ivan Delić , 19. veljača 2014. u 15:02
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Filip Šturman, student ekonomije, dobio je priliku da se predstavi zaposlenicima Zagrebačke pivovare svojim projektnim seminarom.

Projekt Iskustvo zlata vrijedi, koji su pokrenule dnevne novine Poslovni dnevnik i 24 sata, omogućuje studentima odradu praktičnoga rada, ali i pronalazak idealnog poslodavca. Unutar projekta sudjeluju poslodavci Franck, Grawe, Podravka, Uniqa, Zagrebačka banka, Zagrebačka Pivovara, Styria Hrvatska i Vipnet.

Zagrebačka pivovara, jedan od poslodavaca koji sudjeluju u projektu, osnovana je davne 1892. godine. Tijekom stogodišnje tradicije u proizvodnji piva izrasla je u najveću hrvatsku pivovaru .

Zagrebačkoj pivovari sudjelovanje u projektima čiji je cilj edukacija studenata i njigova priprema za izlazak na tržište rada nije strano. Pivovara studentima kroz projekte poput ‘Iskustvo zlata vrijedi’ pruža vrijedno iskustvo kako bi studenti stekli praktična znanja, a da pritom vide kako pojedini kandidati mogu pridonijeti kompaniji s ciljem da joj se u budućnosti pridruže, objašnjava Andrej Virant Sadiković iz odjela marketinga tvrtke.

Zagrebačka je pivovara povodom projekta Iskustvo zlata vrijedi izdvojila kandidata iz velikog broja prijavljenih. Tako je Filip Šturman, student ekonomije, dobio priliku da se predstavi zaposlenicima Zagrebačke pivovare svojim projektnim seminarom. Unutar njega je prezentirao fiktivne marketinške kampanje te zadovoljio kriterije zaposlenika Zagrebačke pivovare.

Odgovornost je bitna, a ispunjavanje rokova temelj

Goran Radiša iz odjela marketinga Zagrebačke pivovare smatra kako je inovacija kompaniji u fokusu, bilo tehnološki ili brendovski. Iako je Zagrebačka pivovara lider na tržištu, konstantnim se inovacijama može dodatno istaknuti, objašnjava. Napominje da se budući zaposlenik Zagrebačke pivovare mora iskazati te dati poslodavcu do znanja da je fokusiran na trenutačni projekt i da prepoznaje njegovu vrijednost. Vezano za problem nezaposlenosti mladih, ističe važnost projekata poput ovoga pokrenutog od strane Poslovnog dnevnika I 24 sata, a koji stvaraju platforme pomoću kojih ideje mladih mogu zaživjeti.

Filip Šturman, student ekonomije te kandidat Zagrebačke pivovare za projekt Iskustvo zlata vrijedi , objašnjava kako iskustvo kandidata može izdvojiti od konkurencije, pogotovo danas kada je tržište zamrlo i mali se broj ljudi zapošljava.

Također objašnjava kako je korisno prije zapošljavanja razmisliti kojim vještinama i idejama zaposlenik može pridonijeti poboljšanju poduzeća. Ovisno o poslu, područje marketinga traži određenu razinu kreativnosti od zaposlenika, dok u području kontrolinga zahtijeva veću razinu znanja, naravno sve to mora biti u balansu, zaključuje student ekonomije.  

Video: Neuralab

Komentirajte prvi

New Report

Close