Dani komunikacija po drugi put u Rovinju, od 15. do 18. svibnja

Autor: Tatjana Tadić , 18. veljača 2014. u 22:01
Jan Jilek, Vanja Bertalan, Jakov Vilović, Maja Čulig, Tomislav Popović/Slavko Midžor/PIXSELL

‘Kad su poslovna vremena dobra, oglašavanje je potrebno. Kada su loša, oglašavanje je nužno!’, riječi su kojima je Damir Ciglar pozvao u Rovinj sve koji imaju veze s marketinškim komunikacijama.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) u utorak su na konferenciji za medije najavili drugo izdanje nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija koji će se održati od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju.

Na konferenciji su službeno otvorene i prijave za natjecanja Ideja X i Mixx, koja nagrađuju najkreativnije radove u offline i online medijima u Hrvatskoj.Ovogodišnji Dani komunikacija donose osvježenu programsku strukturu s naglaskom na usvajanje praktičnih znanja i vještina sudionika uz gostovanja vodećih svjetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz svijeta oglašavanja te inspirirati svojim idejama. U prijepodnevnom dijelu konferencije glavni JE program sa "zvjezdanim predavačima", dok će popodnevni program ponuditi različite sadržaje, među kojima se ističu prezentacije Effie finalista te novi program interaktivnih radionica Best of HOWtoWOW s najboljim predavačima iz svih dosadašnjih sezona HURA-inog HOWtoWOW projekta.

 

4strukovna

natjecanja održavaju se u sklopu Dana komunikacija

Četiri strukovna natjecanja
"Kad su poslovna vremena dobra, oglašavanje je potrebno. Kada su loša, oglašavanje je nužno! To su pokazali već i prvi Dani komunikacija koji su okupili preko 1200 marketinških stručnjaka iz Hrvatske (a i ponekog iz regije), te se pozicionirali kao središnja marketinška manifestacija u Hrvatskoj. I ove godine osvježenim programom želimo privući one koji žele biti u toku s najnovijim trendovima u marketinškoj industriji te žele saznati ili pak pokazati kako kreativna i učinkovita marketinška komunikacija može stvoriti dodatnu vrijednost poslovanju i gospodarstvu. Ukoliko ste na bilo koji način povezani s marketinškim komunikacijama, Dani komunikacije su mjesto gdje je vaša prisutnost barem potrebna, ako ne i nužna! Zahvaljujući partnerstvu s Maistrom, to mjesto je i ove godine u kreativnom ambijentu hotela Lone. Pa planirajte svoje prisustvo, iz potrebe, nužde ili jednostavno – iz želje da budete u centru središnjeg marketinškog događaja", izjavio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, suorganizatora Dana komunikacija.

Novosti vezane uz četiri strukovna natjecanja koja se održavaju u sklopu Dana komunikacija predstavili su Maja Čulig, predsjednica žirija natjecanja Effie, Jakov Vilović, predsjednik žirija natjecanja IdejaX i Vanja Bertalan, predsjednik žirija natjecanja Mixx. Ključni noviteti odnose se na promjene u mehanizmima žiriranja, izmjene u kategorijama natjecanjima koje prate razvoj i trendove na tržištu kako bi se podigla kvaliteta prijavljenih radova i kvaliteta ocjenjivanja. Vilović i Bertalan najavili su otvaranje prijava za natjecanja IdejaX i Mixx. "Pozivamo agencije i oglašivače da prijave svoje kampanje na ovogodišnja natjecanja i prikažu tržištu svoja postignuća u protekloj godini. Za marketinšku struku natjecanja su iznimno važna jer doprinose kompetitivnosti tržišta  i napretku struke. Prijave za natjecanje Mixx su otvorene do 15. travnja 2014., a za IdejuX do 25. travnja.", izjavili su Vilović i Bertalan. 

Prijave za Effie
Maja Čulig, predsjednica žirija natjecanja Effie podsjetila je na veliki značaj nagrade Effie kao priznanja struke najboljim oglašivačima i agencijama koje su dobro postavljenim strategijama postigli najbolje poslovne rezultate svojom tržišnom komunikacijom. Prijave za natjecanje Effie zatvaraju se 31. ožujka, s time da je rani rok za prijavu otvoren do 1. ožujka. Rana prijava za sudjelovanje na Danima komunikacija otvorena je do 1. travnja i tada cijena kotizacije iznosi 1.199kn, a s popustom za članove HURA-e, HUOJ-a, IAB-a i klijente agencija HURA-e 999 kn. Iza 1.travnja cijena iznosi 1.799kn, a za članove nabrojanih udruga i klijente agencija 1.499 kn. Kotizacije za radionice iznose 599kn, a s popustom za HURA, HUOJ, IAB, klijente agencija HURA-e 499 kn. Studentska kotizacija iznosi 199kn. Za timove/grupe koji posjećuju Dane komunikacija predviđeni su posebni paketi 5+2 gratis kotizacije i 10+5 gratis kotizacija. 

Zvijezde predavači

Dolazi Kris Hoet, vlasnik mnogih 'lavova'

Među predavačima ovogodišnjih Dana komunikacija ističe se Kris Hoet, nagrađivani direktor za digitalne medije jedne od najuspješnijih mladih kreativnih agencija u svijetu Duval Guillaume Modem iz Antwerpena. Na najznačajnijem međunarodnom festivalu kreativnosti marketinških komunikacija "Cannes Lions" u 2013. godini osvojili su 10 Lions nagrada za pet različitih klijenata, a godinu prije 14 nagrada. Na Dane komunikacija dolazi i Georges Mohammed-Cherif, osnivač i kreativni direktor francuske agencije Buzzman koja je poznata zbog svojih revolucionarnih, interaktivnih i viralnih kampanja. Predavanje će održati i Mark Truss voditelj globalnih istraživanja njujorške agencije JWT, jedne od najvećih grupacija za marketinške komunikacije u svijetu.  

Komentirajte prvi

New Report

Close