Američki lanac brze hrane Pizza Hut otvorio je na OKCupid, internet stranici za online spojeve, vlastiti profil. Profil na OKCupidu je dio marketinške kampanje koji ima cilj obavijestiti sve osobe koje nisu u vezi ili nemaju partnera na Valentinova, kako su vrata Pizza Huta za njih uvijek otvorena, piše Bussinesinsider.
Naime, jedan od razloga da se odluče na navedenu marketinšku kampanju su vjerni kupci koji preko Twittera svoje zadovoljstvo pizzama izražavaju lancu brze hrane "ponudama za brak". Navodno je Pizza Hut samo prošle godine dobio oko 10 000 prosidbi putem društvenih mreža.
Marketinška kampanja također uključuje natječaj u kojem se kupce traži da pošalju najkreativnije prosidbe putem Instagrama i Twittera najkasnije do 21. veljače. Nakon toga će u uži krug selekcije ući tri kandidata, koje će Pizza Hut odvesti na putovanje te naposljetku izabrati pobjednika natječaja, koji će osvojiti "prosidbu života" – a to znači: besplatnu pizzu cijeli život!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu