Ukupni prihod Saponije u 2013. godini iznosi 681,5 milijuna kuna

Autor: Poslovni.hr , 12. veljača 2014. u 15:53
Damir Skender (Press foto)

Saponia iz Osijeka, vodeća deterdžentsko–toaletna kompanija u regiji, ove godine obilježava 120. godišnjicu postojanja.

Saponia iz Osijeka, vodeća deterdžentsko–toaletna kompanija u regiji, ove godine obilježava 120. godišnjicu postojanja.

Kompanija u 2013. ostvaruje poslovne prihode u iznosu od 672,8 milijuna kuna, što je, kažu u priopćenju, rast od 7% u odnosu na 2012. godinu.

Damir Skender, predsjednik Uprave Saponije, ističe kako je rast od 2,4% u Hrvatskoj posebno značajan ako se uzme u obzir da je financijski volumen tržišta deterdženata široke potrošnje pao za 5% u odnosu na 2012.

"U izvozu, kojim ostvarujemo gotovo polovicu poslovnih prihoda, prošle je godine ostvaren rast od čak 12,5% prvenstveno zahvaljujući otvaranju novih kanala prodaje na tržištu Srbije te prilagođavanjem prodajnog portfelja zahtjevima tržišta. Protekla godina za Saponiju je bila bitna i zbog obilježavanja 45 godina Faks helizima, brenda koji je definirao noviju povijest kompanije i koji je, i danas, jedan od nositelja prihoda. Revitalizacija pasti za zube pod brendom Kalodont izazvala je brojne pozitivne reakcije na tržištu i potvrdila da je i tradicija bitan pokretač razvoja", objasnio je Skender.

Saponia je, kaže se u priopćenju, povijest počela pisati prije 120 godina proizvodnjom krutog sapuna, kada je otvorena zanatska radionica za proizvodnju krutih sapuna.

"U tom smo duhu lani, u sklopu investicijskog programa vrijednog 2,6 milijuna eura, u rad pustili novu automatiziranu liniju za proizvodnju sapuna, a na tržište smo krajem godine lansirali nove sapune Lahor te potpuno novi brand B-Safe – liniju antibakterijskih sapuna za ruke i tijelo. Time smo na simboličan način obilježili ulazak u jubilarnu godinu u kojoj planiramo daljnji rast i jačanje tržišnih pozicija. S planiranom proizvodnjom od čak 10 milijuna komada, želja nam je potvrditi se kao najznačajniji proizvođač krutih sapuna u regiji", napomenuo je Skender.

Budući da najveći dio proizvodnje i prodaje Saponijinih proizvoda nose deterdženti i sredstva za čišćenje, ova je kompanija za svoju 120. godišnjicu postojanja osmislila i posebnu liniju proizvoda.

"Obuhvaćajući sve snažne brendove kao što su Faks helizim, Ornel, Nila, Likvi, Arf i Kalodont, cilj nam je povezati tradiciju i najnovije trendove na ovom području. Faks helizim obogaćen je novom formulom te sada svojom koncentriranom snagom osigurava izuzetne rezultate pranja", zaključio je Skender.

Komentirajte prvi

New Report

Close