U Los Angelesu je prošli vikend otvorena kavana koja parodira američki lanac kafeterija Starbucks. Parodijska verzija kavane nazvana 'Glupi Starbucks' (DUMB Starbucks Coffee) je tako posjetiteljima tijekom vikenda ponudila besplatnu kavu. Također su se "okoristili" Starbucksovim logom, tvrdeći kako nisu prekršili autorska prava kompanije jer se radi o parodiji, prenosi Bussinesinsider.
Naime, novootvorena kavana se razlikuje od Starbucksa zbog prefiksa riječi “glup” (DUMB) koji je stavljen iznad imena Starbucks. Prema zakonu parodijska je verzija kafeterije zakonski kategorizirana kao vrsta umjetničke galerije, a kava kao umjetnost. Također, korištenjem navedenoga prefiksa, nisu iznijeli svoje mišljenje o Starbucksu, već ga koriste kako bi jasno dali do znanja da je riječ o parodiji.
Starbucks je putem glasnogovornika objavio kako nema veze s novootvorenom kavanom, međutim, najavljuju provjeriti njezin način rada.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu