Podravka lansira još jedan inovativni proizvod

Autor: Poslovni.hr , 07. veljača 2014. u 17:49
Press foto

Podravka početkom ožujka na tržište lansira svoj novi kulinarski inovativni proizvod – temeljac, zapravo na police trgovačkih lanaca odjednom stižu čak tri vrste temeljca: kokošji, goveđi i povrtni.

Podravka početkom ožujka na tržište lansira svoj novi kulinarski inovativni proizvod – temeljac, zapravo na police trgovačkih lanaca odjednom stižu čak tri vrste temeljca: kokošji, goveđi i povrtni. Osim što je riječ o proizvodu koji ne sadrži nikakve umjetne pojačivače okusa, već je pripravljen od goveđeg odnosno mesa peradi i povrća vrhunske kakvoće te začina, najnoviju inovaciju koprivničkog prehrambenog giganta prati i emotivna crta – temeljac je pakiran u posudu u obliku srca što je tradicionalni zaštitni znak kompanije. U jednom paketu četiri su kutije temeljca, a ciljana maloprodajna cijena je 9,9 kuna, rečeno je danas na prezentaciji novog proizvoda.

Na ovom novom proizvodu, istaknula je tom prigodom Helena Pentek, menadžerica kategorije Podravka jela, Podravkin istraživački tim radio je naporno više od godinu dana. Da je uspio ostvariti proizvod doista vrhunske kakvoće, naglasila je Pentek, svjedoče i pohvale koje su proteklih tjedana primili od mnogih šefova kuhinja u prestižnim hotelsko-ugostiteljskim lancima kao i od Hrvatskog kulinarskog saveza koji je pozorno pratio razvoj proizvoda.

S linijom gotovih juha te kokošjom odnosno goveđom kockom Podravka je domaće tržište inovativno iznenadila još daleke 1958. godine. U godinama koje su slijedile nakon tog uspjeha uglavnom je provodila redizajn spoemnutih proizvoda uz povremenu dopunu asortimana. Stoga je lansiranje temeljca u ovom gospodarskom trenutku ne samo golemi tržišni izazov za ovu kompaniju nego istodobno i velika potvrda znanja i sposobnosti Podravkinih zaposlenika. Temeljac je potpuno novi proizvod, do sada nepoznat hrvatskom tržištu pa u koprivničkoj tvrtki s ovim novim proizvodom naročito ciljaju osvojiti mlađu populaciju, posebice sve one koji vole kuhati i eksperimentirati.

Tijekom iduće tri godine na hrvatskom tržištu s temeljcima godišnje namjeravaju ostvarivati rast od pet posto, a novi proizvod plasirat će, najavljuju iz Podravke, uskoro i kupcima iz Slovenije, Mađarske i Čehoslovačke.   

Komentari (1)
Pogledajte sve

Dosta samohvale. Pričekajte- glavnu ocjenu dat će domaćice…..
Mene je to podsjetilo na unosan posao sa podlogama za ispitivanjima……bljak..!

New Report

Close