Domagoj Davidović, poznato ime na domaćoj marketinškoj sceni, prešao je iz digitalne agencije Proximity u tvrtku za content marketing i community management Jasno i glasno. U Proximityju je proveo sedam godina, gdje je stigao do rukovodećih pozicija i mjesta člana Uprave, a u Jasno i glasno će raditi kao voditelj ključnih kupaca, odnosno bavit će se odnosima s klijentima, ali i razvijati projekte za inozemstvo. U razgovoru za Poslovni.hr, Domagoj otkriva više o svojoj karijeri i novom radnom mjestu.
Što će biti Vaši glavni poslovi i zadaci u Jasno i glasno?
U Jasno i glasno ću u početku biti zadužen za odnos s klijentima, proširivanje suradnje s postojećim klijentima i brigu o novim klijentima, a usporedo ću se baviti i razvojem projekata za inozemstvo.
Kako je dosad tekla Vaša profesionalna karijera?
Ja sam jedan od onih koji su s klijentske strane prešli na agencijsku i to u agenciju u kojoj sam oduvijek želio raditi. Naime, još tijekom studiranja sam želio raditi u BBDO-u. Imao sam sreće zaposlit se (nakon nekoliko pokušaja) u sestrinskoj agenciji Proximity, specijaliziranoj za direktni i digitalni marketing. Tu sam svoj put započeo na asistentskoj poziciji i vrlo brzo dogurao do rukovodećihh pozicija te mjesta člana Uprave. U Proximityju sam proveo sedam godina tijekom kojih sam se formirao kao advertising odnosno digitalni profesionalac.
Što Vas je potaknulo na novi korak u karijeri?
Mislim da u svakoj karijeri dođe vrijeme i točka u kojoj je potrebno napraviti promjenu. To je upravo bila i moja motivacija – promjena u kojoj ću dobiti drugu perspektivu, naučiti nove stvari i svladavati nove i drugačije izazove od onih s kojima sam se dotad susretao.
Što Vas je zapravo najviše privuklo karijeri u sektoru digitalnog marketinga?
Iskreno, moja digitalna karijera nije nešto što sam birao niti razmišljao o tome nego se zapravo dogodilo po principu "na pravom mjestu u pravo vrijeme". No drago mi je da je tako jer sam imao priliku sudjelovati u pokretanju te čitave scene u Hrvatskoj. I naravno da to sada ne bih mijenjao. To je dinamičan posao koji zahtijeva kontinuirano učenje i praćenje trendova. Zahtijeva i sposobnost istovremenog promišljanja na strateškoj i operativnoj razini, kreativnoj i taktičkoj, tehnološkoj i sadržajnoj. Uglavnom, nikad nije dosadno i uvijek se paralelno radi na nekoliko projekata, a to je tip posla koji me privlači.
Što biste savjetovali svakome tko želi ostvariti karijeru u digitalnim vodama?
Svima koji razmišljaju o digitalnoj karijeri mogu samo preporučiti da hrabro uskoče u te vode, što prije to bolje. Ono što sada radimo i znamo već za nekoliko godina će biti sasvim drugačije i sjajno je biti dio tog napretka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu