Pad cijena oglašavanja od 11 posto u odnosu na godinu prije i rast prihoda od Google Playa za čak 99 posto objavio je Google u financijskom izvješću za četvrto tromjesečje 2013. godine.
99posto
raste prihod od Google Playa i ostalih usluga
Dobre su to vijesti za turističke tvrtke i ostale online oglašivače u Hrvatskoj, koji se u online promociji najviše oslanjaju na Google Ads, kao i za domaće proizvođače mobilnih aplikacija kojima su dva glavna izvora prihoda mobilne trgovine Applea i Googlea.Usluge vezane za mobilne aplikacije, koje kompanija mjeri kao ostale prihode, donijeli su rast od 99 posto na 1,65 milijardi dolara. Time je to postao uvjerljivo najbrže rastući segment Googleovog poslovanja, a donosi mu već 10 posto ukupnih prihoda. Kompanija, koja je svoj razvoj započela kao tražilica, podebljava taj segment prihoda s Google Glassom, Nestom, Chrombookom i Chromecastom.
Google je paralelno objavio da mu je u četvrtom tromjesečju 2013. cost-per-click (CPC), odnosno cijena koju oglašivači plaćaju za svaku reklamu koju posjetitelj neke internetske stranice klikne, u prosjeku pala za 11 posto u odnosu na isto razdoblje lani.Na Facebooku je pak cijena CPC-a u istom razdoblju skočila 35 posto, a na Microsoftovom Bingu za 34 posto. No, Google se održao kao najveća tražilica i povećao prodaju oglasa za 31 posto.Ukupni Googleov kvartalni prihod bio je 16,9 milijardi dolara ili 17 posto veći. Većina je došla od Google Apps i sličnih usluga, 10,6 milijardi dolara ili 22 posto više, a slijedi Google Ads s rastom od tri posto na 3,52 milijarde dolara. Većinu prihoda, 56 posto, Googleu je donio izvoz.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu