Što treba znati svaki prodavač

Autor: Sponzorirani članak , 06. veljača 2014. u 12:45
Thinkstock

Jeste li se ikada zapitali koje su to karakteristike uspješnih prodavača? Prodajne vještine mogu se naučiti i usavršiti.

Jeste li se ikada zapitali koje su to karakteristike uspješnih prodavača? Iako neki u sebi nose prirodan talent i vještinu da nekoga uvjere da kupi određeni proizvod ili uslugu, prodajne vještine mogu se naučiti i usavršiti. 

Dobar proizvod ili usluga ne znači ništa, ako ih se ne zna dobro prezentirati. Stoga je potrebno znati kako se dobro verbalno izraziti te prezentirati konkurentnu prednost. Važno je i bolje se uputiti u ono što kupci žele i kako najbolje postići da to i dobiju. Uz mnoge vještine, dobar prodavač mora znati aktivirati i psihološke okidače u prodajnoj komunikaciji te naučiti kako uspješno komunicirati s onima s kojima je to često teško. Kako razviti i unaprijediti te vještine moći će saznati sudionici jednodnevnog seminara "Razvoj prodajnih vještina", kojega 13. veljače organizira Poslovni centar znanja.

Sudionici ovog jednodnevnog seminara saznat će kako najbolje prezentirati prednosti tvrtke, kako izraziti njezinu snagu, kako usmjeriti kupca na ono što žele predstaviti te kako uspješnije upravljati odnosom s kupcem. Osim toga, sudionici će moći čuti najnovija saznanja u ponašanju potrošača i novim tržišnim uvjetima te naučiti kako prodajnu strategiju prilagoditi zahtjevima kupaca. Seminar je namijenjen svima koji na bilo koji način sudjeluju u prodajnom procesu, a prijaviti se možete ovdje. 

 

New Report

Close