Na brainstormingu treba pričati viceve

Autor: Tatjana Tadić , 30. siječanj 2014. u 20:00
Dave Birss autor je odlične knjige 'A Used Guide to the Creative Mind'

Znanost je otkrila gdje se stvaraju genijalne ideje, a dugogodišnji kreativac u advertisingu je otkrio da ih potiču glupavi vicevi a potkopavaju pametni sugovornici.

Dave Birss proveo je dvadesetak godina kao kreativac u advertisingu vodeći kreativne odjele velikih agencija poput Ogilvy, Poke i McCann Worldgroup.

Danas vodi Additive, tvrtku primarno fokusiranu na inspiriranje i treninge u marketinškoj industriji. Upravo takav inspirativan trening održat će u Zagrebu, 10. veljače, u sklopo HowToWow akademije, koju već treću sezonu organizira Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje. Nakon dvadeset godina u advertisingu priznaje kako uvijek postoji onaj trenutak kada svaki kreativac pomisli: ovaj brief neću moći riješiti.

Međutim, Birss u svojim radionicama demistificira proces stvaranja kreativne ideje pa kao pomagalo smišljanju kreativnih ideja navodi i kako je dobro pričati glupave viceve jer je proces pričanja viceva istovjetan načinu na koji se stvaraju odlične ideje: poanta odvede slušatelje u potpuno neočekivanom smjeru. Birss se strogo protivi ideji da se na beainstorminge pozivaju samo "najpametniji" suradnici jer smatra kako su upravo oni najviše zakopčani i ograničeni predrasudama. Dave Birss vodi 'the Future of Advertising podcast' dostupan na iTunesima, te je autor izvrsne knjige 'A Used Guide to the Creative Mind'.

Komentirajte prvi

New Report

Close