Evo zašto prijenosna računala najčešće završe na popravku

Autor: Agencija VLM , 28. siječanj 2014. u 16:33
Thinkstock

Zabrinjavajuć je podatak da je njih svega 15,5 posto spremno platiti dodatno jamstvo pomoću kojeg bi još bolje osigurali svoj prijenosnik

Čak 28,1 posto prijenosnih računala u Hrvatskoj za vrijeme svog vijeka trajanja barem je jednom bilo na popravku, pokazalo je istraživanje o korištenju prijenosnih računala u Hrvatskoj koje je za Toshibu provela analitička kuća Tvornica. 

Od tog postotka 20,2 posto su poteškoće uzrokovane tvorničkom pogreškom, dok se u čak 28,1 posto slučajeva dogodila nezgoda kao što je prolijevanje tekućine, pad uređaja, i sl. Kad je riječ o zaštiti uređaja visoke kvalitete, korisnici su uvijek vrlo oprezni. Stoga, ne iznenađuje činjenica da čak 91,8 posto svih korisnika prijenosnih računala u Hrvatskoj prepoznaje važnost jamstva. 

No, zabrinjavajuć je podatak da je njih svega 15,5 posto spremno platiti dodatno jamstvo pomoću kojeg bi još bolje osigurali svoj prijenosnik – glavni su zaključci istraživanja o korištenju prijenosnih računala “Toshiba Laptop Users Survey 2013”. 

U provedenom istraživanju, niz pitanja posvećen je i optimalnoj duljini trajanja jamstva kao i usporednoj vrijednosti performansi prijenosnog računala i jamstva. Unatoč činjenici da je čak 91,8 posto korisnika jamstvo ocijenilo važnim, samo 22,9 posto korisnika spremno je kupiti prijenosno računalo s nešto slabijim performansama kako bi dobili povoljnije uvjete jamstva. Kvaliteta performansi kao i cijena samog prijenosnog računala ključne su stavke prilikom  odabira i kupovine uređaja.

Istraživanje je provedeno tijekom posljednjeg tromjesečja 2013. na uzorku od 1.100 građana koji su korisnici prijenosnih računala bilo kojeg brenda. 

Komentirajte prvi

New Report

Close