Agencija za istraživanje tržišta, Tvornica istraživanja, krajem prošle godine provela je nacionalno reprezentativno istraživanje o kriterijima po kojima kupci u Hrvatskoj odabiru laptope. Kako se navodi u istraživanju, koje je napravljeno za Toshibu u Hrvatskoj, korisnici na hrvatskom tržištu prvo odabiru pouzdanost, zatim gledaju cijenu i potom obujam te duljinu garancije.
"Toshibi su ovi podaci bitni, jer planiramo još više osnažiti našu garanciju koja već sad obuhvaća zaštitu od nenamjernog oštećenja za koje se dobiva zamjensko računalo, zaštitu računala u slučaju krađe i obnovu podataka u slučaju gubitka podataka s tvrdog diska uz uvjet da se korisnik registrira u roku od 14 dana od kupnje", kaže Adrijan Vazdar, direktor prodaje za jugoistočnu Europu i Izrael u Toshibi.
Popis najvažnijih kriterija pri kupnji laptopa u Hrvatskoj
- 98 posto pouzdanost
- 97 posto cijena
- 91 posto obujam garancije
- 88 posto duljina garancije
- 88 posto kapacitet baterije
- 76 posto laka dobavljivost
- 54 posto multimedija i igre
- 50 posto masa
- 47 posto dizajn
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu