Kategoriziraju i brendiraju plaže

Autor: Poslovni dnevnik , 23. siječanj 2014. u 12:30
Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL

Pilot-projekt u Primorju.

Na Fakultetu za menadžment u turizmu u Iki predstavljen je pilot-projekt "1000 hrvatskih plaža – Jadranske morske zvijezde Kvarnera", kojim se plaže razvrstavaju po temama, ciljnim skupinama, te se ujedno brendiraju.

Projekt zasad obrađuje plaže u Primorsko-goranskoj županiji, a predviđeno je da se proširi na cijelu hrvatsku obalu. Rezultati projekta pokazuju da je u toj županiji 1080 km obalnog pojasa, a da se tek osam posto koristi kao plaže. Od 308 plaža većina ih je neuređena, dok su one popularnije znatno iznad prihvatljivih granica potrebne površine po kupaču. Predlaže se podjela plaža na urbane uređene plaže (sa sportskim sadržajima), gradske (primarno za kupanje) te one sa zabavnim sadržajima za mlade. Predviđeno je i utvrđenje mjerila za kategorizaciju, 

Komentirajte prvi

New Report

Close