Slovenski oglašivački festival (SOF), najveće okupljanje stručnjaka sektora marketinga i oglašavanja u Sloveniji, bit će održan od 26. do 28. ožujka u Portorožu.
Krovna tema ovogodišnjeg festivala bit će "Novi odnosi u marketing i oglašivačkoj industriji", a kao predavači dolaze stručnjaci iz Tokija, San Francisca i Antwerpena, koji inače gostuju na najvećim svjetskim konferencijama.Tako će na SOF-u gostovati Kentaro Kimura, izvršni kreativni direktor i suosnivač kompanije Hakuhodo Kettle iz Tokija, koja je osvojila 13 nagrada lav na prošlogodišnjem Canneskom festivalu. Kentaro Kimura je u Cannesku publiku osvojio predavanjem pod nazivom "1+1=3: Formula za kreativne alkemičare".
13nagrada
Lav osvojila je prošle godine u Cannesu agencija Hakuhodo Kettle
Dolazi i Geoffrey Hantson, od 2006. godine izvršni kreativni direktor u kompaniji Duval Guillaume Modem sa sjedištem u Antwerpenu u Belgiji. Od te godine, agencija je dobila brojne međunarodne Grand Prix nagrade, zlatna i srebrna priznanja na svim velikim svetskim festivalima (Cannes, Eurobest, Clio, One Show…). U protekle dvije godine, agencija Duval Guillaume Modem uspjela je osvojiti 25 canneskih lavova, od kojih je 11 zlatnih, a proglašeni su i agencijom godine u kategoriji medija.Slovenska oglašivačka komora, kao organizator festivala, pripremila je posebne cijene kotizacija za goste SOF-a iz regije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu