Croatia osiguranje igra na tradiciju i pravodobne isplate

Autor: Poslovni dnevnik , 21. siječanj 2014. u 22:00
Ne planiraju navodno promo kampanju/Dalibor Urukalović/PIXSELL

U tržišno nadmetanje se uključio i najstariji osiguravatelj s ponudom individualnih obračuna.

U tržišnu utakmicu s ponudom individualnih cjenika za nove police obveznih osiguranja od autoodgovornosti ulazi konačno i Croatia osiguranje (CO).

Pod sloganom "Sigurni u svim uvjetima" završili su internu edukaciju osoblja. Nisu, međutim, pripravni otkriti nijedan detalj. Tek su nam kratko poručili kako će javnost danas izvijestiti o svojoj novoj ponudi. No, Poslovni dnevnik ima dokument iz kojeg su educirali zaposlenike iz sektora autoosiguranja, a neslužbeno doznajemo kako u Croatiji uopće ne planiraju organizirati promotivnu kampanju. Povijest, tradicija i prepoznatljivost po urednoj isplati odšteta, smatraju navodno u CO-u, ključni su argumenti i dostatan motiv kako dosadašnjim osiguranicima da ostanu i dalje lojalni, tako i novima da s Croatijom sada ugovore policu za svoje vozilo.

Registarsko područje (Daruvar je najjeftiniji, a Zagreb i Krapina najskuplji), snaga motora i dob vlasnika vozila uz godine lojalnosti (razredi: 2-4 godine, 5-9 te deset i više godina) glavni su kriteriji za izračun nove cijene autopolice fizičkim osobama. Uvodi se i kategorija "štićeni klijent," ako je novi izračun cijene skuplji, osiguranik može zadržati uvjete iz police kojoj rok izlazi. Povećanje tržišnog udjela na autoosiguranjima u Croatiji kane ostvariti kroz ciljanu skupinu životne dobi 30-73 godine. Obrtima i poduzetnicima s voznim parkom od pet i više vozila jamče popust od osam posto, onima s deset i više vozila zaključnu cijenu posebnim postupkom odobravat će uprava društva.

Povijesni parametri govore pak da Croatia osiguranje kontinuirano gubi klijente na autoosiguranjima. Smatra li taj segment i dalje strateškim biznisom povećanja tržišnog udjela, neće biti ništa bez većih promjena u aktualnom konceptu. Tako je 2003. zaključena sa ugovorenih 645.489 autopolica uz premiju od 789 milijuna kuna, dok je 2012. za rezultat imala 539.017 polica i 786 milijuna kuna premije. Istodobno, Allianz je za 2003. brojao 55.025 autopolica i 74 milijuna premije, da bi na kraju 2012. imao ugovoreno 162.217 polica te premiju od 273 milijuna kuna. Uzlazni trend u tom je razdoblju bilježio i Croatijin najveći konkurent Euroherc osiguranje. To je društvo 2003. privelo kraju sa 377.166 polica i 415 milijuna kuna premije, a 2012. završilo sa 454.695 autopolica i 653 milijuna kuna premije.       

Komentirajte prvi

New Report

Close