Brutalnih 280 konjskih snaga opasne nove Astre

Autor: Sandra Mikulčić/VL , 16. siječanj 2014. u 22:00
Sjedi se niže, ali ergonomija nije upitna/Jurica Galoić/PIXSELL

Vizualni dojam ide uz savršeni ovjes i potentni turbobenzinac sportske izvedbe Opel Astre OPC.

Od svih nabrijanih modela koje smo proteklih tjedana testirali, Opel Astra OPC vizualno nas se najviše dojmila.

Robusnim nastupom, agresivnim detaljima i, da, intenzivnom plavom bojom najrazmetljivije je vikala: nisam obična Astra! A to se od ovakvog automobila i traži. Sportska izvedba mora biti razmetljiva, vizualno drugačija od slabije verzije. U Opelu su tu lekci ju odlično svladali.Sportska sjedala odlično podupiru tijelo vozača i suvozača. Sjedi se niže, no ergonomija nije upitna. Štoviše, dobro smo se osjećali i nakon više prevaljenih kilometara. Savršen ovjes i potentan dvolitreni turbobenzinac sa 280 KS i 400 Nm izvrsno se slažu, a malo zaostaje samo 6-stupanjski ručni mjenjač. Nedostaje mu preciznosti. Sniženo FlexRide podvozje odlično je, kao i Brembo kočnice. Bez obzira na trenutni broj okretaja, motor snage ima u izobilju i voljan ju je dati.

U odnosu na prethodnu Astru OPC, nova ima 40 KS i 80 Nm više. Usisni sustav i turbo punjač prilagođeni su, pa turbo rupe ovdje nema.Ovaj rijetko stabilan automobil i pri žestokoj vožnji ne odustaje od zadane putanje. Čak i kad vozač isključi ESP, sustav reagira na eventualno pretjerano zanošenje.Ovisno o trenutnom načinu vožnje, vozaču su na raspolaganju tri postavke upravljača i reakcije na pritisak papučice gasa (Normal, Sport, OPC). Podrazumijeva se, izborom OPC postavki Astra postaje (još) agresivnija i vozaču pruža još veći užitak. OPC izvedba Astre košta od 228.075 kn. 

Posebnosti

Pregledna unutrašnjost

Izgled su dodatno popravili elementi s popisa dodatne opreme – primjerice, za broj veći, 20-inčni alu naplatci, te vizualni OPC paket – ali ona se i bez toga prilično izdvaja iz mase. U putničkoj kabini, pak, od obične je Astre manje drugačija nego što bismo htjeli, ali i ovdje donosi dovoljno posebnih, sportskih detalja. Kolo upravljača je manje, s podrezanim donjim dijelom, a instrumenti pregledni i oku ugodni.

Komentirajte prvi

New Report

Close