Švedski modni div Hennes & Mauritz (H&M) ostvario je u prosincu rast prodaje od deset posto, priopćila je kompanija.
Taj rezultat će u konačnici biti još bolji jer još nisu objavljeni podaci za trgovine otvorene u posljednjih godinu dana. H&M posluje na 48 tržišta svijeta i krajem kolovoza 2013. imao je 2964 trgovine, dok ih je godinu ranije imao 2629. H&M je drugi svjetski lanac trgovina odjećom, iza španskog Inditexa, a najveći dio njegova poslovanja otpada na Europu, gdje su dužnička kriza i mjere štednje utjecali na pad potražnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu