Distributeri tvrde da kriza prodaje nije završena jer se lanjski podatak zapravo odnosi na nove automobile s prvom slovenskom registracijom.
Dobri statistički podaci o prodaji zasluga su u prvom redu činjenice da automobile u Sloveniji kupuju stranci zbog nižih prodajnih cijena, a odmah nakon jednodnevne slovenske registracije vozila "izvoze", pa službena statistika ne odražava pravo stanje.
Prema nekim podacima 30 posto prvih registracija automobila u Sloveniji rade stranci. Prema podacima autodistributera, najprodavaniji su i dalje Renaultovi modeli koji zajedno s Volkswagenomn čine više od petine prodaje, a nakon njih slijede vozila marki Peugeot, Škoda, Opel, Citroen i Kia.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu