Je li bolji Googleov Andorid ili Applov iOS, koji pametni mobitel može što, koja je najbolja navigacija na mobitelu i kako produljiti vijek trajanja baterije najčešće su teme o kojima raspravljaju korisnici Vipneta na Vip forumu.
Drugi po veličini mobilni operator tvrdi da im je novi pristup Službi za korisnike pun pogodak.Navode da su u prva četiri mjeseca imali više od pola milijuna posjeta Vip foruma.Mario Cvitković, član Uprave Vipneta kaže da je to potvrda uspješnosti crowdsourcing koncepta u kojem forumaši sami generiraju rješenja za pojedine upite."Otvorena online zajednica, koja je dosegla kritičnu masu potrebu da brzo sama odgovori na pitanja, u kombinaciji s Vipnetovim stručnjacima stvara golemu količinu znanja koja funkcionira u realnom vremenu i olakšava korištenje najnovijih tehnologija", pojašnjava dodatne efekte koje Vipnet crpi iz novog projekta.
500tisuća
posjetitelja u prva četiri mjeseca imao je Vip forum
U Hrvatskoj je u mobilnim komunikacijama prvi tako otvoreni pristup Službi za korisnike počeo prakticirati HT sa svojim brendom BonBon. Ines Grgurević, stručnjakinja za web, community management i korisničku podršku u BonBonu kaže da su oni online Službu za korisnike uveli u listopadu 2010. godine paralelno s lansiranjem brenda BonBon."Bonbon se nastoji pojaviti na mjestima gdje se njegova ciljna skupina prirodno nalazi, a to je online, i zato je za nas i naš brend bilo logično razvijati online Službu za korisnike", kaže Grgurević.
Dodaje da to ne znači da nemaju i telefonski broj na koji ih se može nazvati. Međutim, ističe da ga ne promoviraju. Kaže da im je osnovni cilj bio razlikovati se od drugih brendova u telekomunikacijama u Hrvatskoj."Korisničku podršku pružamo na Facebooku, Twitteru, Google+, na BonBon web stranici, na vanjskim Forumima kao što su Cafe Mobile i Forum.hr te putem e-maila", pojašnjava Grgurević. I u HT-u i u Vipnetu navode da kroz novi pristup Službi za korisnike potiču korisnike na konstruktivnu kritiku. Pri tome koriste i niz tehnika kako bi korisnici ne samo doznali odgovor na problem s kojim su se susreli već i da s njihovih stranica odu osjećajući se dobro. Neke slične projekte već rade i ostali telekom operatori.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Forumi su ipak prilično usko područje. Od pola milijuna posjeta Vip forumu, četiri milijuna sigurno otpada na samo pedesetak ljudi. Ostali dolaze i raspituju se, ako već šteka Služba za korisnike. Mislim da je funkcioniranje Službe za korisnike na društvenim mrežama najefikasniji način za rješavanje problema. Nasreću, imam jako pozitivna iskustva s HT-om.
Uključite se u raspravu