HT i Vipnet organizirali službe za korisnike po uzoru na Google

Autor: Bernard Ivezić , 14. siječanj 2014. u 13:31
Thinkstock

U HT-u i u Vipnetu navode da kroz novi pristup Službi za korisnike potiču korisnike na konstruktivnu kritiku. Pri tome koriste i niz tehnika kako bi korisnici ne samo doznali odgovor na problem.

Je li bolji Googleov Andorid ili Applov iOS, koji pametni mobitel može što, koja je najbolja navigacija na mobitelu i kako produljiti vijek trajanja baterije najčešće su teme o kojima raspravljaju korisnici Vipneta na Vip forumu.

Drugi po veličini mobilni operator tvrdi da im je novi pristup Službi za korisnike pun pogodak.Navode da su u prva četiri mjeseca imali više od pola milijuna posjeta Vip foruma.Mario Cvitković, član Uprave Vipneta kaže da je to potvrda uspješnosti crowdsourcing koncepta u kojem forumaši sami generiraju rješenja za pojedine upite."Otvorena online zajednica, koja je dosegla kritičnu masu potrebu da brzo sama odgovori na pitanja, u kombinaciji s Vipnetovim stručnjacima stvara golemu količinu znanja koja funkcionira u realnom vremenu i olakšava korištenje najnovijih tehnologija", pojašnjava dodatne efekte koje Vipnet crpi iz novog projekta.

 

500tisuća

posjetitelja u prva četiri mjeseca imao je Vip forum

U Hrvatskoj je u mobilnim komunikacijama prvi tako otvoreni pristup Službi za korisnike počeo prakticirati HT sa svojim brendom BonBon. Ines Grgurević, stručnjakinja za web, community management i korisničku podršku u BonBonu kaže da su oni online Službu za korisnike uveli u listopadu 2010. godine paralelno s lansiranjem brenda BonBon."Bonbon se nastoji pojaviti na mjestima gdje se njegova ciljna skupina prirodno nalazi, a to je online, i zato je za nas i naš brend bilo logično razvijati online Službu za korisnike", kaže Grgurević.

Dodaje da to ne znači da nemaju i telefonski broj na koji ih se može nazvati. Međutim, ističe da ga ne promoviraju. Kaže da im je osnovni cilj bio razlikovati se od drugih brendova u telekomunikacijama u Hrvatskoj."Korisničku podršku pružamo na Facebooku, Twitteru, Google+, na BonBon web stranici, na vanjskim Forumima kao što su Cafe Mobile i Forum.hr te putem e-maila", pojašnjava Grgurević. I u HT-u i u Vipnetu navode da kroz novi pristup Službi za korisnike potiču korisnike na konstruktivnu kritiku. Pri tome koriste i niz tehnika kako bi korisnici ne samo doznali odgovor na problem s kojim su se susreli već i da s njihovih stranica odu osjećajući se dobro. Neke slične projekte već rade i ostali telekom operatori.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Forumi su ipak prilično usko područje. Od pola milijuna posjeta Vip forumu, četiri milijuna sigurno otpada na samo pedesetak ljudi. Ostali dolaze i raspituju se, ako već šteka Služba za korisnike. Mislim da je funkcioniranje Službe za korisnike na društvenim mrežama najefikasniji način za rješavanje problema. Nasreću, imam jako pozitivna iskustva s HT-om.

New Report

Close