Stručnjaci Goran Blagus i Filip Jelić u sklopu našeg projekta 'Poslovanje na kvadrat' posjetili su zagrebačku tvrtku Ulola, koja se bavi proizvodnjom prirodne kozmetike.
- VIDEO: Ovako izgleda proces proizvodnje sapuna u tvrtki Ulola
- Kako reklamirati prirodnu kozmetiku? Ne, televizija nije najbolje rješenje
Blagus i Jelić održali su sastanak s Antom Buljanom, koji je u tvrtki zadužen za prodaju i marketing, a upravo to su bile glavne teme susreta. Stručnjaci su predstavniku Ulole savjetovali koje stvari bi na marketinškom polju trebalo promijeniti da bi se dobili bolji prodajni rezultati, a kako je sve to izgledalo pogledajte u video-reportaži!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu